شلوار زرین

نمایندگی فروش البرز

آیا شما هم به دنبال فروش عمده شلوار زرین در البرز هستید؟ شما می توانید باکیفیت‌ترین شلوارهای زرین را از پوشاک ایلیا خریداری نمایید. نکته مهم این است که خرید شما با ارزانترین قیمت انجام می گیرد.
پوشاک ایلیا، مرکز پخش عمده شلوار زرین در البرز آماده پذیرش درخواست شما می باشد.

شلوار پارچه ای

پارچه شلوار زرین

 نام شلوار زرین، از نام پارچه آن گرفته شده است. شلوار زرین به شلواری گفته می شود که با پارچه زرین آماده شده است. این شلوار می تواند مدلها و طرحهای مختلفی داشته باشد.

زرین فاستون مشهورترین برند در کلاس پارچه های شبه فاستونی و ارزان قیمت به شمار می آید. این برند در مقایسه با رقبای خود از همه شناخته شده تر است. این پارچه در میان تولید کنندگان پوشاک طرفداران بسیاری دارد.

بسیاری از مدارس زرین فاستون را برای دوخت لباس فرم دانش آموزان خود انتخاب می کنند. البته از این پارچه برای دوخت کت و  شلوار هم استفاده می شود.

پارچه‌ی زرین یکی از پارچه‌های شبه فاستونی می باشد. پارچه های شبه فاستونی به پارچه هایی گفته می شود که فاقد الیاف پشم هستند. علت ارزان قیمت بودن این پارچه ها نیز همین است. تهیه الیاف پشم در مقایسه با پلی استر بسیار گران تمام می شود.

فایده استفاده از شلوار زرین

مهمترین فایده استفاده از شلوار زرین، قیمت ارزان آن است. این شلوار در مقایسه با شلوارهای پارچه‌ای فاستونی، قیمت ارزانی دارد.

ارزان بودن، این شلوار به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. اگر این شلوار با دوخت عالی، تولید گردد، شلواری بسیار باکیفیت است.

فایده‌ی دیگر این شلوارها، کارکرد طولانی آنها است. به قول تولیدکنندگان پوشاک مردانه، شلاق‌خور خوبی دارند. به این معنی که این شلوارها ا می توان چندین سال بشویید و بپوشید. این شلوارها آب نمی روند، تل نمی شوند، رنگ آنها نمی رود.

در کنار این خوبی‌ها باید مواظب آتش باشید. این شلوارها در مقابل آتش، بخاری و… به سرعت از بین می روند.

دسترسی به بهترین مرکز فروش عمده شلوار زرین در البرز

شلوار زرین یکی از شلوارهای ارزان است و در بیشتر پوشاکی‌های مردانه یافت می گردد. این موضوع سبب شده تا به دنبال مرکزی برای فروش عمده این شلوارها باشند.

در سراسر کشور از جمله استان البرز مراکزی جهت فروش عمده شلوار زرین وجود دارد. حال سؤال اینجاست که بهترین مرکز فروش عمده شلوار زرین در البرز کجاست؟

بهترین مرکز جایی است که شلوار باکیفیت دوخت بالا را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

پوشاک ایلیا، توزیع کننده بهترین شلوارهای زرین با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور از جمله استان البرز می باشد.

جهت سفارش خرید با کارشناس فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش