فروش عمده شلوار مردانه در گيلان

چنانچه به دنبال فروش عمده شلوار مردانه در گيلان می باشید. این مطلب را بخوانید. پوشاک ایلیا، متخصص در تولید و فروش عمده شلوار مردانه می باشد. پوشاک ایلیا، اقدام به فروش عمده شلوار مردانه در گيلان، با کیفیت بالا و قیمت مناسب نموده است.

فروش عمده شلوار مردانه لی یا جین در گيلان

شلوار لی یا جین، یکی از انواع شلوارهای مردانه موجود در بازار است. پوشاک ایلیا، اقدام به فروش عمده شلوار مردانه لی یا جین در استان گيلان نموده است.

چنانچه شما در استان گيلان در کار فروش این نوع شلوار هستید، با ما تماس بگیرید. پوشاک ایلیا می تواند بهترین و باکیفیت‌ترین شلوارهای لی یا جین را با مناسبترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

فروش عمده شلوار مردانه لی یا جین

فروش عمده شلوار مردانه کتان در گيلان

شلوار کتان،با دوام و سبک می باشد. این شلوار دیر چروک می‌شود و نیازی به خشک‌شویی ندارد. این خصوصیات سبب می گردد تا شلوار کتان برای پوشش روزمره مناسب باشد. این شلوار برای هوای گرم نیز قابل استفاده می باشد.

دوخت شلوارهای کتان به گونه‌ای است که به این سادگی‌ها پاره نمی گردد. همین امر سبب شده تا خیلی از افراد این شلوار را جایگزین شلوارهای پارچه‌ای نمایند.

گستردگی استفاده از شلوارهای کتان سبب شده تا فروشندگان پوشاک مردانه به فروش این مدل شلوار رو آوردند. جهت فروش مناسب نیاز است تا خریدی مناسب داشته باشیم.

چنانچه شما نیز در گروه فروشندگان پوشاک مردانه در گيلان بوده و به دنبال فروش عمده شلوار مردانه کتان در استان گيلان هستید، پوشاک ایلیا مناسب شماست. پوشاک ایلیا به این دلیل مناسب است که انواع شلوار کتان را با کیفیت بالا، دوخت مناسب و قیمت پایین به شما عرضه می دارد.

فروش عمده شلوار مردانه کتان

فروش عمده شلوار مردانه پارچه ای در گيلان

حتی این روزها نیز شلوار پارچه ای طرفداران خود را دارد و فروشندگان را به دنبال فروش عمده شلوار مردانه پارچه ای می کشاند.

این مدل شلوار، اغلب برای پوشش رسمی استفاده می شود. شلوار پارچه ای حتماً باید فاقد آبرفت طولی و عرضی باشد.

شلواار پارچه ای انواع مختلفی دارد. قیمت شلوارهای پارچه ای با توجه به نوع پارچه، میزان نخ به کار رفته در پارچه و نوع دوخت تعیین می گردد.

پوشاک ایلیا، متخصص در تولید انواع شلوارهای پارچه ای، این شلوارها را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد.

فروش عمده شلوار مردانه پارچه ای

دسترسی آسان به فروش عمده و ارزان شلوار مردانه در گيلان

فروش عمده زمانی دلچسب است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام شود. این امر زمانی میسر می گردد که شما به طور مستقیم از تولیدی خرید نمایید.

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع پوشاک مردانه، از جمله شلوار مردانه در گيلان می باشد.

جهت خریدی دلچسب و ارزان  در استان گيلان با ما تماس بگیرید.

جهت خریدی باکیفیت و مطمئن در استان گيلان با ما تماس بگیرید.

جهت سفارش انواع شلوارهای زیبا، باکیفیت و ارزان در استان گيلان با کارشناس فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش