کت و شلوار مردانه

ارسال عمده به آذربایجان غربی

کت و شلوار مردانه، یکی از پرطرفدارترین پوشاک مردانه می باشد. پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه با کیفیت بالا می باشد. پوشاک ایلیا کت و شلوار مردانه تولیدی خود را در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 

فروش عمده کت و شلوار مردانه

یافتن مناسبترین مرکز فروش کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی

مراکز مختلفی جهت خرید کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی می توان یافت. این مراکز می توانند کت و شلوار مردانه را به طور عمده در اختیار شما قرار دهند. اما سؤال اینجاست که مناسبترین مرکز فروش عمده کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی کجاست؟

یکی از مشخصات مرکز مناسب، قیمت مناسب می باشد. این روزها همه به دنبال کاهش هزینه‌های اولیه خود در کسب و کار هستند. حتی یک کاهش جزئی در خرید عمده، سبب می گردد تا هزینه‌های اولیه شما کاهش چشمگیری بیابند.

نکته بعدی در مناسبترین مرکز خرید، بالا بودن کیفیت می باشد. کاهش قیمت نباید موجب کاهش کیفیت گردد. هرچند کت و شلوارهای پوشاک ایلیا، دارای درجه‌بندی هستند ولی حتی کت و شلوارهای متوسط این پوشاک نیز، کیفیت خوبی دارند.

چرا پوشاک ایلیا مناسبترین مرکز فروش عمده کت و شلوار مردانه است؟

قیمت کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی

قیمت کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی متفاوت است. این تفاوت به علت نوع پارچه و متریال مورد استفاده می باشد. از طرف دیگر، نوع دوخت نیز قیمت را مشخص می نماید. البته گاهی نیز واسطه‌ها موجب بالا رفتن قیمت می گردند.

قیمت فروش عمده کت و شلوار مردانه

 

پخش عمده انوع کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی

پوشاک ایلیا، انواع کت و شلوار مردانه را با قیمت و کیفیت مناسب تولید می نماید.

1ـ کت و شلوار مطهری جهت پخش عمده در آذربایجان غربی

تفاوت اصلی کت و شلوار مطهری با سایر کت و شلوارها، نوع پارچه است. پارچه مطهری یکی از انواع پارچه فاستونی می باشد.

پارچه فاستونی یعنی چه؟

اولین سؤالی که به ذهن می آید، این است که فاستونی به چه معنایی است؟

این نوع از پارچه ابتدا در شهر بوستون آمریکا تولید می شده که از کلمه بوستونی به صورت روسی در آمده و به نام فاستونی در ایران رواج پیدا کرده است.

به زبان ساده، پارچه ای که با الیاف طبیعی حیوانی مثل پشم، یا الیاف مصنوعی یا مخلوطی از هر دو به مرحله تکمیل می رسد، فاستونی می باشد.

فایده استفاده از پشم در پارچه فاستونی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که میزان مرغوبیت پارچه فاستونی را نشان می دهد، میزان پشم است. فاستونی خوب و درجه یک، درصد پشم به کار رفته در آن بیشتر است.

پشم از الیاف طبیعی به شمار می رود که از پشم گوسفندان با نژادهای گوناگون بدست می آید.

پشم از الیاف مقاوم به شمار رفته و از آنجا که هوا متراکم شده را در خود حفظ می کند باعث می شود بدن فرد پوشنده در برابر تغییرات دمای محیط اثر کمتری بپزیرد که این امر در حالت تعادل دمای بدن و میزان تعرق تاثیر خوبی دارد.

این نوع از الیاف علاوه بر ان که در بحث نساجی رنگ پذیری عالی دارد عایق صدا، مقاوم در برابر اشتعال و عبور دهنده امواج ماورا بنفش می باشد که هر کدام از این عوامل در راحتی و سلامتی فرد نقش به سزایی دارد.

پارچه مطهری، از بهترین پارچه ها
پارچه مطهری، از بهترین پارچه ها

مراحل تولید عمده کت و شلوار مطهری

مراحل تولید عمده کت و شلوار مطهری عبارت است از:

الف) مواد لازم جهت تولید کت و شلوار مطهری

پیش از شروع کار دوخت و دوز، باید مواد لازم را آماده نمود. مواد مورد نیاز برای دوخت کت و شلوار عبارتند از پارچه و خرج کار مناسب.

اصلی ترین جزء در تولید عمده کت و شلوار مردانه، پارچه  می باشد. در تولید کت و شلوار مطهری، از پارچه فاستونی مطهری استفاده می شود. البته این پارچه نیز باتوجه به میزان پشم به کار رفته، انواع مختلفی دارد. این انواع مختلف موجب تغییراتی در قیمت می گردد.

علاوه بر پارچه باید به متریال یا خرج کار مناسب هم توجه کرد. شناخت این موارد و تهیه آنها به قیمت مناسب نیز از جمله کارهای تخصصی در زمینه تولید کت و شلوار مردانه می باشد. با توجه به مرغوبیت پارچه مطهری، می باید خرج کار مرغوب نیز به کار برد.

متخصصین پوشاک ایلیا تبحر خاصی در شناخت و خرید پارچه و سایر متریال مورد نیاز کت و شلوار مردانه، دارند. این تخصص موجب می گردد تا این مرکز بتواند، کت و شلوار مردانه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

نمایی از کارخانه پارچه مطهری
نمایی از کارخانه پارچه مطهری
ب) الگوی مناسب برای تولید کت و شلوار مطهری

یکی از مهمترین مسائل تولید پوشاک، الگو می باشد. الگو هم در زیبایی و کیفیت کت و شلوار مؤثر است و هم در قیمت تمام شده اثر دارد.

کت و شلوار مطهری نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگام تهیه الگو، تفاوت زیادی بین کت و شلوار مطهری با انواع ارزانتر وجود ندارد.

پوشاک ایلیا، با متخصصین حود، بهترین الگوهای کت و شلوار را آماده نموده است. این الگوها می تواند میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. همچنین میزان مصرف پارچه را کم کرده و از قیمت تمام شده بکاهد.

ب) الگوی مناسب برای تولید عمده کت و شلوار مردانهب) الگوی مناسب برای تولید عمده کت و شلوار مردانه

ج) برش پارچه در تولید کت و شلوار مطهری

برش لباس یک کار تخصصی در تولیدی های پوشاک است. روش کار به این صورت می باشد که طاقه پارچه روی میز کار پهن می شود و لایه های پارچه روی هم قرار می گیرند. سپس الگوی مورد نظر روی پارچه ها قرار می گیرد.

با استفاده از قیچی های مخصوص، کار برش طبق الگو انجام میشود. برش با قیچی صنعتی و یا برش لیزی در اکثر تولیدی ها استفاده می شود. مهم ترین قسمت برش، مربوط به استفاده صحیح از الگو روی پارچه است. در واقع برشکار ماهر می تواند با کمترین پرتی و کمترین هدر دادن پارچه، کار برش را انجام بدهد. استفاده حداکثری از پارچه، برای تولیدی های پوشاک بسیار مهم بوده و موجب می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

برش نیز مرحله‌ای است که تفاوتی در نوع کت و شلوار ندارد. برش مناسب در دوخت هر کت و شلواری، موجب دوخت مناسب و صرفه‌جویی در هزینه می گردد.

کارشناسان پوشاک ایلیا، با تخصص زیاد در برش پارچه، می توانند قیمت تمام شده کت و شلوار را کمتر کنند. برش مناسب، کیفیت پوشاک را هم بالا می برد.

ج) برش پارچه در تولید عمده کت و شلوار مردانه

د) دوخت  کت و شلوار مردانه

در این مرحله، قسمت های برش خورده به هم دوخته شده و کت و شلوار آماده می گردد.

کیفیت دوخت، از موارد مهمی است که موجب بالا رفتن کیفیت لباس می گردد. کارشناسان پوشاک ایلیا، با دقت در کیفیت دوخت، موجب تولید بهترین کت و شلوارها می شوند.

هـ) اتوکاری در تولید کت و شلوار مردانه

بعد از تمام شدن کار دوخت کت و شلوار مرحله مهم دیگری وجود دارد.  اکنون باید لباس های آماده بررسی شوند تا جایی ندوخته باقی نمانده و یا ایرادی در لباس وجود نداشته باشد.

اکنون لباس برای اتوکشی آماده می گردد. در این مرحله چروک های کت و شلوار صاف می شود. درزها و همه خطوط دوخت هم باید به طور کامل اتوکشی شده تا لباس تن خور مناسبی داشته باشد. در تولیدی های لباس از چندین نوع اتو برای این کار استفاده می شود. اتوی پرسی، اتوی بخار، اتو روی مانکن نمونه هایی از اتوکشی در تولیدی ها هستند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شود.

از آنجایی که کت و شلوار مطهری، از انواع لوکس می باشد، اتوکاری آن بسیار مهم است. گاهی اتوکاری نامناسب تمام زحمات شما را به هدر می دهد.

متخصصین تولید پوشاک ایلیا، با انجام بهترین اتوکاری، تن خور کت و شلوارها را مناسب می نمایند.

هـ) اتوکاری در تولید عمده کت و شلوار مردانههـ) اتوکاری در تولید عمده کت و شلوار مردانه

بهترین مرکز پخش و ارسال عمده کت و شلوار مطهری در آذربایجان غربی

مراکز مختلفی در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی وجود دارند که انواع کت و شلوار از جمله مطهری را به طور عمده پخش می نمایند. اما شما باید به دنبال بهترین مرکز پخش عمده کت و شلوار مطهری در آذربایجان غربی باشید.

بهترین نمایندگی پخش کت و شلوار مطهری در آذربایجان غربی، جایی است که این کت و شلوار را با کیفیت بالا تولید نماید. علاوه بر تولید باکیفیت، قیمت مناسب نیز مهم است.

کیفیت بالای پارچه مطهری، قیمت این مدل از کت و شلوار را بالا می برد. از طرفی کیفت بالای پارچه باعث می  شود تا از سایر متریال باکیفیت نیز استفاده شود. این موارد موجب بالا رفتن قیمت این کت و شلوارها می گردد.

بنابر آنچه گفته شد، بالا بودن نسبی قیمت کت و شلوار مطهری، امری طبیعی است. ولی گاهی این قیمت بیش از حد بالا می رود. این امر ممکن است به دلیل مارک بودن، برند بودن و… باشد. البته در برخی از موارد نیز واسطه‌های مختلف قیمت را بالا می برند.

گاهی کت و شلوار از تولیدی تا خریدار، چند دست می گردد و این موضوع موجب بالا رفتن قیمت می شود.

پوشاک ایلیا، تولید کننده کت و شلوار مطهری با مناسبترین کیفیت و بهترین قیمت می باشد. این موضوع، پوشاک ایلیا را به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌های پخش کت و شلوار در آذربایجان غربی معرفی نموده است.

بهترین نمایندگی پخش کت و شلوار مطهری

کت و شلوار مطهری جهت ارسال به آذربایجان غربی

پوشاک ایلیا افتخار دارد با تولید و پخش عمده کت و شلوار مطهری، به شما کمک نماید تا انواع کت و شلوارهای با کیفیت را در استان آذربایجان غربی دریافت نمایید.

پوشاک ایلیا، با توجه به مهارت در همه مراحل تولید کت و شلوار، انواع کت و شلوار را با کمترین قیمت تولید می نماید.

پوشاک ایلیا، انواع کت و شلوار را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی توزیع می نماید.

جهت خرید عمده کت و شلوار مطهری در استان آذربایجان غربی با کارشناس فروش پوشاک ایلیا، تماس بگیرید.

تولید عمده کت و شلوار مطهری جهت توزیع

سفارش تولید کت و شلوار مطهری در آذربایجان غربی

به دلیل کیفیت بالای کت و شلوار مطهری، برخی از ارگان‌ها، این مدل را انتخاب می نمایند. برخی از سازمانهای دولتی، شرکتهای دولتی و خصوصی، برای نیروهای خود، به دنبال کت و شلوار هستند.

این شرکتها می خواهند تا برای نیروهای خود کت و شلوار مناسب تهیه نمایند. اگر شما نیز به دنبال سفارش کت و شلوار برای نیروهای خود هستید، پوشاک ایلیا به شما کمک می نماید.

جهت سفارش هر نوع کت و شلوار از جمله مطهری، در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی با کارشناس فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

2ـ کت تک جهت فروش عمده در آذربایجان غربی

به راستی تفاوت کت تک با سایر پوشاک مشابه چیست؟ بسیاری از مردم در تشخیص تفاوت کت‌ها دچار اشکال هستند.

آیا شما هم در شناخت کت‌ها دچار تردید می‌شوید؟
آیا در این فکر بودید که چه تفاوت دقیقی بین آن‌ها وجود دارد؟
تفاوت بین بلیزر، کت اسپرت و کت رسمی در چیست؟
به نظر بسیاری از مردها، دانستن این مطلب نیاز نیست. اما اگر شما جزء این گروه نیستید و به دانستن این موضوع علاقه مند می باشید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

کت تک یا اسپرت

این نوع کت، کمترین رسمیت را دارد. دهه‌ها قبل، کت اسپرت دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست برای عملکردی خاص طراحی شده بود.

این کت همان چیزی بود که مردان هنگام شرکت در فعالیت‌های ورزشی مانند تیر‌‌ اندازی و شکار، استفاده می‌کردند. کت‌های اسپورت مناسب استفاده روزمره بودند و به عنوان کت رسمی به شمار نمی‌رفتند.
با گذشت زمان، از آنجا که لباس فراوان‌تر و تهیه آن مقرون به‌صرفه‌‌تر شد، کت اسپرت نیز از نقش خود در لباس ورزشی بیرون آمد. در عوض به عنوان یک عضو اصلی استایل‌های خیابانی و در عین حال پیچیده رشد کرد.
این کت مناسب استفاده در مراسم غیررسمی، مهمانی، پیک نیک و… می‌باشد.

کت‌های اسپرت از نظر ساختار با کت‌های رسمی متفاوت هستند. شانه‌های طبیعی (بدون بالشتک) و اغلب در صورت عدم وجود آستر داخلی، نازک و پیراهن مانند هستند.
جالب اینجاست که جنبه غیر رسمی کت اسپرت از جیب‌های آن نیز مشخص است. در حالی که کت رسمی معمولاً دارای جیب‌های فیلتاپی یا جلیقه‌ای است و جیب‌های وصله‌ای یا پچ مناسب کت‌های اسپورت می‌باشد. با این حال این نوع جیب‌ها را روی کت‌های رسمی هم می‌توان پیدا کرد اما هم کمیاب هستند و هم ظاهر خوبی به کت رسمی نمی‌دهند.

کت تک اسپرت

ویژگی‌های متمایز کت تک اسپرت

کت تک اسپرت ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر انواع متمایز می سازد:

  1. ارائه شده در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مدل‌ها
  2. امکان ست کردن با انواع لباس‌ها و همچنین حرکت بهتر و راحت تر را فراهم می‌کند.
  3. بعضی اوقات دارای تکه دوزی در قسمت آرنج، شکاف‌ها و جیب می‌باشد.
  4. این نوع کت‌ها معمولا بدون پد یا بالشتک در ناحیه شانه هستند.
  5. نسبت به سه مورد دیگر باید گشادتر باشند تا هم راحت تر بوده و هم امکان پوشیدن لباس ضخیم از زیر وجود داشته باشد.

مدلهای مختلف کت تک اسپرت

کت تک اسپرت دارای مدلهای مختلفی است:

  1. مدل دو دکمه: دوخت قابل رویت یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل قبول کت اسپرت است که آن را از کت بلیزر متمایز می‌کند.
  2. مدل سه کمه: جیب‌های فیلتاپی برگردان از ویژگی‌های برجسته کت اسپرت تک دکمه‌ای و سه دکمه‌ای است. همانند تمام کت‌های 3 دکمه‌ای، دکمه میانی تنها دکمه‌ای است که می‌توان آن را بست.

پارچه‌های مورد استفاده برای کت تک اسپرت

  1. هرینگبون: قدیمی‌ترین پارچه‌ای که برای دوخت کت‌های کلاسیک به کار برده می‌شود پارچه هرینگبون است. بهتر است برای کت اسپرت از رنگ‌های کلاسیک قهوه‌ای، خاکستری و سرمه‌ای این نوع پارچه استفاده کنید.
  2. Houndstooth & Check Shepherd: هر دو پارچه‌هایی با الگوهای مشخصی هستند که به طور کلاسیک در انگلیس، اروپا و شمال شرقی ایالات متحده پوشیده شده‌اند.
  3. فلانل:پارچه‌ای لطیف است که در ضخامت‌های مختلف وجود دارد. فلانل در اصل از نخ‌های پشمی بافته می‌شد اما امروزه ممکن است جنس آن از پشم، پنبه و یا الیاف مصنوعی باشد. این پارچه برای لباس‌های سبک و گرم گزینه‌ی مناسبی است.
  4. توییت: با توجه به بافت ضخیم و خشن آن پارچه‌ای مناسب برای کت اسپرت است.

کت بلیزر

کت بلیزر از نظر فنی خاص‌ترین و نادر‌‌ترین نوع در بین کت‌ها است. بلیزر تنگ تر از کت‌های اسپرت است و از نظر رسمیت مابین کت‌های اسپرت و کت‌های رسمی قرار دارد.
این کت معمولاً با رنگ آبی دریایی یا سیاه و دکمه‌های فلزی طلایی یا نقره‌ای، جیب پچ و ساختاری نرم تر شناخته می‌شود.

کت بلیزر

ویژگی‌های متمایز کت بلیزر

کت بلیزر دارای ویژگی هایی است که آن را از انواع کتها متمایز می نماید:

  1. لباسی در مدل‌های متنوع با ساختار یکپارچه
  2. به طور سنتی به رنگ آبی دریایی، اما امروز در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید می‌شود. لازم به ذکر است که اگر تنها به یک بلیزر احتیاج دارید، آن را به رنگ آبی دریایی تهیه کنید.
  3. در انواع مختلف مدل‌ها با 2 دکمه، 3 دکمه و 6 دکمه آماده می شود.
  4. دکمه‌های ویژه که به طور سنتی طلا، نقره یا مروارید هستند.
  5. این نوع کت‌ها معمولاً بدون پد یا بالشتک در ناحیه شانه هستند.

رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای کت بلیزر

  1. پشم گوسفند: پارچه‌ای رایج و قابل دسترس
  2. سرگ: سرگ پارچه پنبه‌ای با بافت مورب است.
  3. ترمه: ترمه از نوع پارچه‌های نرم و لوکس می‌باشد.
  4. فلانل: پارچه‌ای لطیف است که در ضخامت‌های مختلف وجود دارد. فلانل در اصل از نخ‌های پشمی بافته می‌شد اما امروزه ممکن است جنس آن از پشم، پنبه و یا الیاف مصنوعی باشد. این پارچه برای لباس‌های سبک و گرم گزینه‌ی مناسبی است.
  5. فرسکو: پارچه نادر، که از نخ‌های چندگانه در پشم ایجاد می‌شود، پارچه‌ای عالی برای تابستان بوده اما به دلیل روکش نازک آن، برای بقیه فصول توصیه نمی‌شود.

کت رسمی

کت‌های رسمی همان گونه که از نامشان مشخص است رسمی‌ترین و ساده‌ترین نوع در بین کت‌ها هستند. این کت‌ها تقریباً طولانی‌ترین سابقه را داشته و بدون شک سنتی‌ترین و محبوب‌ترین نوع نیز هستند.
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کت رسمی این است که دارای یک جفت شلوار و جلیقه مطابق با پارچه کت است. به عبارت دیگر، کت رسمی مهم‌ترین بخش از یک مجموعه می‌باشد. یک کت رسمی تا حدودی جذب بوده و مناسب پوشیدن با لباس‌های ضخیم نمی‌باشد و همچنین فاقد جیب‌های فانتزی و جزئیات بیشتر است.
دکمه‌های کت‌های امروزی معمولاً پلاستیکی می‌باشد. با این حال، کت‌های گران‌تر ممکن است دارای دکمه‌هایی از جنس شاخ یا مروارید باشند.

کت تک

ویژگی‌های متمایز کت رسمی

کت رسمی دارای ویژگی‌هایی است که از سایر انواع متمایز می گردد:

  1. باید با یک جفت شلوار و جلیقه‌ای که از جنس همان پارچه کت می‌باشد، همراه باشد.
  2. کت و شلوار اغلب به رنگ‌های خنثی و الگوهای ساده عرضه می‌شود.
  3. ساختار این کت‌ها به گونه‌ای است که دارای پد یا بالشتک در ناحیه شانه هستند.
  4. می‌توان از کراوات نیز به همراه کت رسمی استفاده کرد.

رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای کت رسمی

  1. پشم گوسفند: با تراز کردن الیاف و سپس تبدیل آن‌ها به نخ ایجاد می‌شود. پشم یک محافظ عالی در برابر هوای سرد است.
  2. ترمه: ترمه از نوع پارچه‌های نرم و لوکس است.
  3. کتانی: پارچه‌ای بسیار سبک و دارای کاربردی مناسب برای بهار و تابستان است. یکی از مشکلات جانبی این است که مستعد چروک شدن است.
  4. Seersucker: پارچه seersucker یک فرم بسیار نازک از پنبه است که برای ماه‌های بهار و تابستان ساخته شده و رایج‌ترین رنگ‌های آن سفید و آبی است.
  5. ابریشم: احتمالاً لوکس‌ترین پارچه‌ای که می‌توانید خریداری کنید. کت رسمی ساخته شده از 100٪ ابریشم بسیار نرم و بسیار تنفس پذیر است.

درباره کت تک بیشتر بدانیم

هرچند داشتن کت تک یا اسپرت به اندازه کت رسمی، ضروری نیست ولی برای تیپ اسپرت مردانه، داشتن کت تک لازم است.

کت تک

ضرورت داشتن کت تک

اگر شما هر هفته در مهمانی ها و عروسی ها، با کت و شلوار حضور پیدا کنید، حتماً به این نتیجه رسیده اید که آرامش را در تیپ اسپرت خواهید یافت.

ست کردن کت تک

بعد از این که کت اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کردید نوبت به این می رسد که آن را با چه چیزی ست کنید. خوشبختانه پوشیدن کت اسپرت یک سلیقه کاملاً شخصی است و تنها چند قاعده کوچک برای رعایت کردن لازم است. شما می توانید آن را به همراه پیراهن، کراوات، شلوارهای پارچه ای و حتی با شلوارهای غیر رسمی ست کنید.

ست کردن برای ملاقات مهم

اگر قرار ملاقات مهمی دارید که نیاز است باهوش تر به نظر برسید، مثلاً برای یک قرار کاری، سعی کنید که همراه با کت اسپرت یک پیراهن ساده بپوشید. پیراهنی که حتی اگر با کت و شلوار هم بپوشید به آن بیاید.

کت تک

ست کردن با کت طرح دار

اگر که میخواهید کت طرح دار بپوشید، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که در بقیه اجزاء استایل تان از لباس های طرح دار و شلوغ استفاده نکنید و رنگ های ساده را انتخاب کنید. همینطور شما میتوانید یک کت با رنگ روشن را با شلوار به رنگ تیره ست کنید و همچنان خوش تیپ به نظر بیایید، شما مجبور نیستید که فقط از رنگ هایی در یک طیف خاص استفاده کنید ، این اجبار فقط در کت و شلوار وجود دارد.

کت تک

ست کردن برای ماه‌های سرد

برای یک ظاهر هوشمندانه و مناسب در ماه های سردتر شما میتوانید از یک ژاکت زیر کت خود استفاده کنید. از آنجا که کت های اسپرت با این هدف طراحی شده اند که زیر آن لباسی پوشیده شده باشد. آنقدری گشاد هستند که شما عظیم الجثه به نظر نیایید. برای موقعیت هایی که غیر رسمی تر هستند. مثل شام در منزل یک دوست و یا یک گشت شبانه، شما میتوانید زیر کت اسپرت از تی شرت و یا یقه اسکی استفاده کنید.

در حالیکه ست کردن کت مردانه دو دکمه با تی شرت بسیار دشوار است. اگر بخواهید آن را با کت اسپرت بپوشید کار بسیار آسان تری خواهید داشت. وسوسه نشوید که با پوشیدن کفش های ورزشی  تیپ کاملا اسپرتی بزنید چون ظاهر کاملا ژولیده و شلخته ای خواهید داشت. در عوض سعی کنید با پوشیدن کالج های مردانه و یا چکمه استایل بهتری داشته باشید.

کت تک

ست کردن با شلوار جین

یکی از بهترین چیزها در مورد کت های اسپرت این است که آنها را می توان با شلوار جین پوشید. شما دیگر مجبور نیستید کت و شلوارهای رسمی را بپوشید و به جای آن می توانید شلوارهای جین راحت تان را به تن کنید. یکی از آسان ترین شیوه های ست کردن لباس است. البته به شرطی که هم کت اسپرت و هم شلوار جین را به درستی انتخاب کرده باشید.

جهت ست کردن از پوشیدن شلوارهای جین شلخته خودداری کنید. میتوانید یک شلوار جین جذب و یا معمولی را انتخاب کنید که ظاهر یک دستی به شما بدهد. رنگ شلوار جین تان را طوری انتخاب کنید که از رنگ کت تان تیره تر باشد. این کار نه تنها انتخاب ماهرانه تری ست بلکه به شما کمک می کند تا لکه های غذا را نیز پنهان کنید.

از پوشیدن شلوارهای جین پاره، سایه دار و ساییده شده خودداری کنید. این کار موجب می شود ظاهر کلاسیک تری داشته باشید. برای کت تک، شما میتوانید الیاف پنبه ای را انتخاب کنید، که این موضوع را تضمین خواهد کرد که ظاهر رسمی مثل کت و شلوار نخواهید داشت.

کت تک

پیدا کردن بهترین مرکز فروش عمده کت تک در آذربایجان غربی

مراکز مختلفی در استان آذربایجان غربی وجود دارد که اقدام به فروش عمده کت تک می نمایند. اما شما باید به دنبال بهترین مرکز فروش عمده کت تک باشید.

بهترین مرکز فروش عمده کت تک، جایی است که کت تک را باکیفیت بالا تولید نماید. کیفیت بالا سبب می گردد تا مشتریان شما افزایش پیدا کنند.

از طرف دیگر قیمت فروش بسیار مهم است. تفاوت در قیمت خرید سبب می شود تا نتوانید کت تک را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برسانید.

بنابراین بهترین مرکز فروش عمده کت تک جایی است که دارای دو خصوصیت باشد:

1ـ عرضه کت تک با کیفیت بالا

2ـ عرضه کت تک با قیمت مناسب

پوشاک ایلیا جایی است که این دو خصوصیت را دارا می باشد.

پوشاک ایلیا، تولید کننده کت تک مردانه باکیفیت بالا می باشد. تخصص پوشاک ایلیا، موجب شده تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی نماید. این موضوع سبب می شود تا بتواند کت تک را با قیمت مناسب به فروش برساند.

پوشاک ایلیا، کتهای تک باکیفیت را در استان آذربایجان غربی به طور عمده به فروش می رساند.

جهت خرید عمده کت تک باکیفیت، در استان آذربایجان غربی با مدیر فروش تماس بگیرید.

3ـ کت و شلوار دامادی جهت فروش عمده در آذربایجان غربی

بیشتر مردم جهان، پوشاک کهن و سنتی خود را کنار گذاشته‌اند. یکی از مهمترین بهانه‌ها برای این کار، دست و پاگیر بودن لباس کهن است. البته برخی از لباسهای کهن، زیبایی خاص خود را دارند و دست و پا گیر نیز نیستند.

یکی از لباسهای کهن ایرانی، یعنی کت و شلوار، نه تنها تا این روزگار باقی مانده بلکه تبدیل به پوشاکی جهانی شده است. این پوشش در بیش تر همایش های سیاسی، ورزشی، علمی و فرهنگی، پوشاک رسمی به شمار می آید.

ممکن است با خود بگویید که کت و شلوار یک پوشاک ایرانی نیست. این یک پوشش غربی است که به ایران وارد شده است. در این مورد مطلب زیر را بخوانید:

روت ترنویل کاکس یکی از پژوهش گران برجسته ی تاریخ پوشاک در جهان محسوب می گردد. او در کتاب خود با نام «تاریخ لباس» که به فارسی ترجمه شده، دو نوآوری ایرانیان در پوشاک را یادآور شده است. نخست این که ایرانیان باستان، زیر بالاپوش خود، پیراهن و شلوار زیر و جوراب می پوشیدند. دوم این که بالاپوش های بلند ایرانی جای خود را به کتی داد که روی شلوار پوشیده می شد. او متذکر می شود که بی گمان ایران خاستگاه کت و شلوار استاندارد امروز مردان است.

کت و شلوار دامادی

تاریخچه لباس داماد

لباس داماد نیز همانند لباس عروس ، دارای تاریخچه ای قدیمی است. البته پوشش کت و شلوار، یک پوشش رسمی است. این پوشش در سرتاسر جهان برای مراسم های مختلف استفاده می شود.

اگر به مراسم عروسی دقت کنیم، بیشتر مهمانان قسمت مردانه، پوشش کت و شلوار دارند. اما به راستی تاریخچه این پوشش چیست؟

در دوران قدیم، پوشش هر شخص ، نشان دهنده جایگاه طبقاتی او در جامعه بود. کم کم این موضوع جایگاه خود را از دست داد. در عوض کت و شلوار برای مراسمات مختلف، ایجاد شده است. برخی مخصوص مراسم رسمی، برخی مخصوص مهمانی و بالاخره برخی مخصوص دامادی هستند.

کت و شلوار دامادی

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار دامادی

می توان گفت، کت و شلوار یکی از سخت‌ترین پوششها، می باشد. وقتی این نکته با دامادی هم هماره گردد، کار را دشوارتر می نماید. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در این انتخاب به شما کمک می نمایند:

1ـ دقت در انتخاب سایز

یکی از بدترین انتخابها، انتخاب بدون توجه به سایز بدن می باشد. کت و شلوار دامادی نباید خیلی گشاد و یا زیاد تنگ باشد. در مورد انتخاب سایز در زمان دامادی، بیش از هر زمانی دقت نمایید.

اگر قد بلند و لاغر هستید در انتخاب کت و شلوار راحت هستید. هر مدل کت و شلواری به شما می آید. البته دقت کنید که کت و شلوار دقیقاً اندازه شما باشد.

آقایانی که بسیار لاغر هستند با کت های دولبه و 6 دکمه خوش تیپ تر می شوند. برای اینکه خیلی لاغر به نظر نرسید بهتر است از کت های استفاده کنید که اپل های بزرگتری دارند. این نکته باعث می شود لاغر بودن شما خیلی به چشم نیاید.

اما آنهایی که قد بلند داشته و درشت هیکل هستند. برای آقایانی با این فرم اندام کت های نسبتاً بلند و یقه آرشال مناسب اند. شما نباید کت هایی که اپل بزرگی دارند انتخاب کنید. همچنین می توانید شلوار و کت را پیلی دار انتخاب نمایید.

آنهایی که قد کوتاه داشته و ریز نقش هستند. برای اینکه کمی قدتان بلند تر به نظر بیاید باید کت هایی انتخاب کنید که دو لبه پایینی شان روی هم قرار نمی گیرد. اگر میخواهید که کمی درشت هیکل تر به نظر برسید باید یقه کت برگردان باشد.

2ـ رعایت قوانین پوشش دامادی

البته نمی توان گفت که قوانین خاصی وجود دارد. شما هر طور که دوست دارید بپوشید. اما اگر خودتان یا اطرافیان، قصد دارید تا جذابتر به نظر آیید به این قوانین توجه نمایید.

توجه به یقه کت

در چند سال اخیر یقه برگردان کت هایی که نازک تر هستند، بیشتر موردت وجه و استقبال قرار گرفته اند.  این نوع یقه کت سبک کلاسیکی دارند که می توانند برای روز عروسی شما مناسب باشند.

یقه‌های برگردان کت‌هایی که بسیار بزرگ و عریض هستند به شما ظاهر خوبی را نمی دهند. برعکس یقه های نازک استایل شما را زیباتر و رسمی‌تر می سازند.

توجه به مدل جیب

مدل های جیب در سال های اخیر تغییراتی داشته اند. جیب‌های راسته و مدل‌های رنگی تبدیل به یک مربع ساده از جنس خود پارچه شده اند.

بهترین گزینه برای لباس دامادی استفاده از مدل جیب هایی است که مقداری کج باشد. تنها  لبه دور‌دوزی شده آن را از کت شما متمایز کرده باشد. این نوع جیب بسیار کلاسیک جلوه می‌کند .

تناسب شانه‌های کت

بسیاری از افراد هنگام خرید کت و شلوار سعی می‌کنند کتی را انتخاب کنند که پهنای شانه‌هایش بیشتر باشد. در این کتها احساس راحتی می کنید. این انتخاب برای روز عروسی شما مناسب نیست. سعی کنید هم عرض و اندازه با شانه‌هایتان کت خود را انتخاب کنید. این موضوع موجب می شود تا استایلتان بی نقص جلوه کند.

توجه به رنگ کت و شلوار

مطابق با یک باور قدیمی، رنگ لباس عروس سفید و کت و شلوار داماد سیاه است. البته رنگ کت و شلوار دامادی لزوماً نباید مشکی باشد.

این روزها از رنگ‌هایی نظیر کرم، قهوه‌ای یا آبی و یا هر رنگ دیگری استفاده می شود. انتخاب رنگ حتی به فصل عروسی هم مرتبط است.

مدل دکمه کت

اکثر دامادها ترجیح می دهند تا از جلیقه هم استفاده کنند. در این صورت می توانید از کت های دو دکمه استفاده کنید. ولی اگر از جلیقه استفاده نکرده باشید و تنها یک پیراهن زیر کتتان پوشیده باشید، بهتر است از کت‌های تک دکمه استفاده کنید.

کت و شلوار دامادی

آیا به دنبال نمایندگی فروش کت و شلوار دامادی در آذربایجان غربی هستید؟ پوشاک ایلیا، نماینده فروش انواع زیباترین کت و شلوار دامادی در آذربایجان غربی می باشد.

هرچند نام کت و شلوار دامادی این را به ذهن می رساند که دامادها بپوشند. اما این روزها، کت و شلوار دامادی یک مدل کت و شلوار است. این مدل دیگر مخصوص دامادها نمی باشد. خیلی از شیک پوشها نیز به دنبال کت و شلوار دامادی هستند.

تاریخچه کت و شلوار دامادی

بیشتر مرد جهان، پوشاک کهن و سنتی خود را کنار گذاشته‌اند. یکی از مهمترین بهانه‌ها برای این کار، دست و پاگیر بودن لباس کهن است. البته برخی از لباسهای کهن، زیبایی خاص خود را دارند و دست و پا گیر نیز نیستند.

یکی از لباسهای کهن ایرانی، یعنی کت و شلوار، نه تنها تا این روزگار باقی مانده بلکه تبدیل به پوشاکی جهانی شده است. این پوشش در بیش تر همایش های سیاسی، ورزشی، علمی و فرهنگی، پوشاک رسمی به شمار می آید.

ممکن است با خود بگویید که کت و شلوار یک پوشاک ایرانی نیست. این یک پوشش غربی است که به ایران وارد شده است. در این مورد مطلب زیر را بخوانید:

روت ترنویل کاکس یکی از پژوهش گران برجسته ی تاریخ پوشاک در جهان محسوب می گردد. او در کتاب خود با نام «تاریخ لباس» که به فارسی ترجمه شده، دو نوآوری ایرانیان در پوشاک را یادآور شده است. نخست این که ایرانیان باستان، زیر بالاپوش خود، پیراهن و شلوار زیر و جوراب می پوشیدند. دوم این که بالاپوش های بلند ایرانی جای خود را به کتی داد که روی شلوار پوشیده می شد. او متذکر می شود که بی گمان ایران خاستگاه کت و شلوار استاندارد امروز مردان است.

کت و شلوار دامادی

تاریخچه لباس داماد

لباس داماد نیز همانند لباس عروس ، دارای تاریخچه ای قدیمی است. البته پوشش کت و شلوار، یک پوشش رسمی است. این پوشش در سرتاسر جهان برای مراسم های مختلف استفاده می شود.

اگر به مراسم عروسی دقت کنیم، بیشتر مهمانان قسمت مردانه، پوشش کت و شلوار دارند. اما به راستی تاریخچه این پوشش چیست؟

در دوران قدیم، پوشش هر شخص ، نشان دهنده جایگاه طبقاتی او در جامعه بود. کم کم این موضوع جایگاه خود را از دست داد. در عوض کت و شلوار برای مراسمات مختلف، ایجاد شده است. برخی مخصوص مراسم رسمی، برخی مخصوص مهمانی و بالاخره برخی مخصوص دامادی هستند.

کت و شلوار دامادی

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار دامادی

می توان گفت، کت و شلوار یکی از سخت‌ترین پوششها، می باشد. وقتی این نکته با دامادی هم هماره گردد، کار را دشوارتر می نماید. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در این انتخاب به شما کمک می نمایند:

1ـ دقت در انتخاب سایز

یکی از بدترین انتخابها، انتخاب بدون توجه به سایز بدن می باشد. کت و شلوار دامادی نباید خیلی گشاد و یا زیاد تنگ باشد. در مورد انتخاب سایز در زمان دامادی، بیش از هر زمانی دقت نمایید.

اگر قد بلند و لاغر هستید در انتخاب کت و شلوار راحت هستید. هر مدل کت و شلواری به شما می آید. البته دقت کنید که کت و شلوار دقیقاً اندازه شما باشد.

آقایانی که بسیار لاغر هستند با کت های دولبه و 6 دکمه خوش تیپ تر می شوند. برای اینکه خیلی لاغر به نظر نرسید بهتر است از کت های استفاده کنید که اپل های بزرگتری دارند. این نکته باعث می شود لاغر بودن شما خیلی به چشم نیاید.

اما آنهایی که قد بلند داشته و درشت هیکل هستند. برای آقایانی با این فرم اندام کت های نسبتاً بلند و یقه آرشال مناسب اند. شما نباید کت هایی که اپل بزرگی دارند انتخاب کنید. همچنین می توانید شلوار و کت را پیلی دار انتخاب نمایید.

آنهایی که قد کوتاه داشته و ریز نقش هستند. برای اینکه کمی قدتان بلند تر به نظر بیاید باید کت هایی انتخاب کنید که دو لبه پایینی شان روی هم قرار نمی گیرد. اگر میخواهید که کمی درشت هیکل تر به نظر برسید باید یقه کت برگردان باشد.

2ـ رعایت قوانین پوشش دامادی

البته نمی توان گفت که قوانین خاصی وجود دارد. شما هر طور که دوست دارید بپوشید. اما اگر خودتان یا اطرافیان، قصد دارید تا جذابتر به نظر آیید به این قوانین توجه نمایید.

توجه به یقه کت

در چند سال اخیر یقه برگردان کت هایی که نازک تر هستند، بیشتر موردت وجه و استقبال قرار گرفته اند.  این نوع یقه کت سبک کلاسیکی دارند که می توانند برای روز عروسی شما مناسب باشند.

یقه‌های برگردان کت‌هایی که بسیار بزرگ و عریض هستند به شما ظاهر خوبی را نمی دهند. برعکس یقه های نازک استایل شما را زیباتر و رسمی‌تر می سازند.

توجه به مدل جیب

مدل های جیب در سال های اخیر تغییراتی داشته اند. جیب‌های راسته و مدل‌های رنگی تبدیل به یک مربع ساده از جنس خود پارچه شده اند.

بهترین گزینه برای لباس دامادی استفاده از مدل جیب هایی است که مقداری کج باشد. تنها  لبه دور‌دوزی شده آن را از کت شما متمایز کرده باشد. این نوع جیب بسیار کلاسیک جلوه می‌کند .

تناسب شانه‌های کت

بسیاری از افراد هنگام خرید کت و شلوار سعی می‌کنند کتی را انتخاب کنند که پهنای شانه‌هایش بیشتر باشد. در این کتها احساس راحتی می کنید. این انتخاب برای روز عروسی شما مناسب نیست. سعی کنید هم عرض و اندازه با شانه‌هایتان کت خود را انتخاب کنید. این موضوع موجب می شود تا استایلتان بی نقص جلوه کند.

توجه به رنگ کت و شلوار

مطابق با یک باور قدیمی، رنگ لباس عروس سفید و کت و شلوار داماد سیاه است. البته رنگ کت و شلوار دامادی لزوماً نباید مشکی باشد.

این روزها از رنگ‌هایی نظیر کرم، قهوه‌ای یا آبی و یا هر رنگ دیگری استفاده می شود. انتخاب رنگ حتی به فصل عروسی هم مرتبط است.

مدل دکمه کت

اکثر دامادها ترجیح می دهند تا از جلیقه هم استفاده کنند. در این صورت می توانید از کت های دو دکمه استفاده کنید. ولی اگر از جلیقه استفاده نکرده باشید و تنها یک پیراهن زیر کتتان پوشیده باشید، بهتر است از کت‌های تک دکمه استفاده کنید.

کت و شلوار دامادی

فروش عمده کت و شلوار انواع کت و شلوار مردانه آذربایجان غربی

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه می باشد. پوشاک ایلیا، انواع کت و شلوار مردانه را با قیمت مناسب در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی به فروش عمده می رساند.

جهت سفارش خرید عمده با مدیر فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

مدیر فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش