تولیدی پوشاک مردانه

عمده فروش آنلاین در میبد

جهت خرید مستقیم از تولیدی پوشاک مردانه در میبد، پوشاک ایلیا را پیشنهاد می دهیم. البته پیشنهاد ما در صورتی است که شما قصد خرید عمده داشته باشید.

خرید مستقیم از تولیدی پوشاک مردانه در میبد

خرید عمده و آنلاین: 09139123735

چرا پوشاک ایلیا؟

پوشاک ایلیا
پوشاک ایلیا

چرا پوشاک ایلیا را برای خرید عمده معرفی می کنیم؟

چرا فروشندگان پوشاک مردانه، پوشاک ایلیا را به همدیگر معرفی می نمایند؟

پاسخ این سؤال را در ادامه مطلب می یابیم:

1ـ کیفیت مطلوب محصولات پوشاک ایلیا

کیفیت، اصلی است که مشتریان را به خود جلب می نماید. اجناس بی کیفیت، موجب نارضایتی مشتری می گردند. این کار سبب می گردد تا فروشندگان پوشاک مردانه، مشتریان خود را از دست بدهند.

کاهش مشتری موجب کاهش فروش و بالتبع کاهش سود می گردد. ادامه این روند جتی می تواند منجر به ورشکستگی کسب و کار گردد.

پوشاک ایلیا به این موضوع واقف است و انواع پوشاک را با کیفیت مطلوب آماده می سازد.

جراج کت تک

خرید باکیفیت از تولیدی پوشاک مردانه در میبد

خرید عمده و آنلاین: 09139123735

سؤال مهم: برخی مشتریان به دنبال قیمت پایین هستند، آیا کیفیت بالا سبب از دست رفتن این مشتریان نمی گردد؟

شرایط اقتصادی سبب شده تا گروه زیادی از مشتریان به دنبال ارزانی باشند. برخی از مشتریان نیز لباس مردانه را برای کار می خواهند. به نظر می رسد که در این موارد کیفیت زیاد مهم نباشد. اما آیا این مطلب صحیح است؟

به نظر می رسد که در این مطلب نکته‌ای ظریف وجود دارد. هیچ کس به دنبال پوشاک بی کیفیت نیست. شخصی که پول زیادی ندارد تا بابت پوشاک بپردازد. مطمئناً نمی تواند تا هر ماه برای پوشاک هزینه نماید. مراد این شخص، کیفیت پایین نیست، بلکه قیمت پایین است.

کسی که لباسی را برای کار می خواهد، به دنبال لباسی نیست که سریعاً پاره شود. اتفاقاً لباس این شخص باید مقاومت بیشتری داشته باشد.

نظر پوشاک ایلیا این است که همه مشتریان به دنبال لباس باکیفیت هستند. البته کیفیت در شرایط مختلف متفاوت است. کیفیت لباس برای مهمانی، با کیفیت لباس در کار فرق دارد. کیفیت لباس گران قیمت با کیفیت لباس ارزان قیمت متفاوت است.

به همین سبب است که پوشاک ایلیا، لباسهای خود را با کیفیتهای مختلف جهت شرایط مختلف تولید می نماید. این موضوع می تواند  رضایت مشتریان شما را جلب نماید.

با خرید از تولیدی پوشاک ایلیا، مشتریان از شما راضی و شما از پوشاک ایلیا راضی هستید.

2ـ قیمت مناسب محصولات پوشاک ایلیا

خرید پوشاک ارزان از تولیدی پوشاک مردانه در میبد

خرید عمده و آنلاین: 09139123735

هرچند قیمت مناسب برای همه مشتریان مهم است ولی اهمیت آن در خریداران عمده بیشتر است. در بین مشتریان تکی، پیدا می شوند کسانی که اهمیتی به قیمت نمی دهند. این مشتریان حاضرند حتی بهای بیشتری بپردازند.

اما در خرید عمده، افزایش بها وقتی در تعداد ضرب می شود، مبلغ بسیاری می گردد. از طرف دیگر مشتریان عمده، می خواهند که پوشاک را به مشتریان دیگری بفورشند و سود نمایند. وقتی پوشاک با قیمت مناسبی خریداری نشده باشد، میزان سود کم می شود.

خصوصیت مهمی که موجب گرایش مشتریان عمده به پوشاک ایلیا می گردد، قیمت مناسب است.

سؤال مهم: آیا کاهش قیمت منجر به کاهش کیفیت نمی گردد؟

از قدیم شنیده ایم که هرچقدر پول بدهی، آش می خوری. ولی گاهی آشپزهایی پیدا می شوند که به علت عدم تخصص کافی، آش را به قیمت بالاتر از کباب در می آورند.

تولید پوشاک مردانه، کاری تخصصی است. دقت و تخصص در خرید پارچه و سایر متریال، قیمت تولید را پایین می آورد. استفاده از الگوی مناسب، برش صحیح و …. تأثیر زیادی در قیمت تمام شده پوشاک دارد.

در کنار همه این عوامل انصاف را هم که اضافه نماییم، دلیل کاهش قیمت در کنار کیفیت بالا معنای بیشتری پیدا می کند.

3ـ الگوهای متفاوت، زیبا و به روز

علاقه و گرایش به پوشاک، امری سلیقه ای است. بدین معنی که برخی الگویی را می پسندند، در حالی که عده ای دیگر، آن الگو را زشت می دانند. برای گروهی راحتی مهم است و برای برخی راسته بودن الگو. گروهی ساده پوش و گروهی مدل‌دار را می پسندند و….

در اصل نمی توان الگو، مدل یا طرح خاصی را برای همه پیشنهاد داد.

خوبی پوشاک ایلیا این است که الگوهای متفاوتی دارد. البته این پوشاک از مدلهای روز نیز بی خبر نبوده و به تولید طرحهای جدید نیز می پردازد.

تنوع و زیبایی تولیدات پوشاک ایلیا، سبب می شود تا بتوانیم نظر خریداران عمده را تأمین نماییم.

خرید مستقیم از تولیدی پوشاک مردانه در میبد

خرید عمده و آنلاین: 09139123735

4ـ ارسال عمده به سراسر کشور

پوشاک ایلیا، تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید. امکان خرید آنلاین و خرید تلفنی، موجب راحتی کار مشتریان عمده می گردد.

این امر نیز موجب رضایت مشتریان شده است. ارسال عمده به سراسر کشور، موجب شده تا ما بدون نگرانی از اینکه شما در کجای کشور هستید، به شما پیشنهاد دهیم تا از پوشاک ایلیا خرید نمایید.

سفارش تولید پوشاک مردانه

پوشاک ایلیا، علاوه بر اینکه تولید دات خود را در سراسر کشور به فروش عمده می رساند، سفارش تولید نیز قبول می نماید.

اگر شما جهت اداره، شرکت و… خود قصد تولید لباس خاصی دارید، می توانید با پوشاک ایلیا مشورت نمایید. در صورتی که تعداد تولید شما مقرون به صرفه باشد، قبول سفارش انجام می گیرد.

سفارش دوخت و تولید از تولیدی پوشاک مردانه در میبد

خرید عمده و آنلاین: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

در هر جایی از ایران که هستید، با یک تلفن سفارش دهید.

مدیر فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش