عمده فروش کت و شلوار

فروش اینترنتی و ارسال عمده به سیاهکل

پوشاک ایلیا، دسترسی به عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل را آسان نموده است. این امر به فروش اینترنتی و ارسال عمده به سیاهکل میسر شده است.

در بین پوشاک مردانه، فروش کت و شلورا یکی از مباحث تخصصی است. بسیاری از فروشندگان پوشاک به علت تخصصی بودن این امر، به فروش این پوشاک نمی پردازند. اما اگر شما از جمله فروشندگانی هستید که قصد فروش این پوشاک شیک را دارید، ادامه مطلب را بخوانید.

مهارت در تولید کت و شلوار

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

همانطور که فروش کت و شلوار، کاری تخصصی است، تولید آن نیز نیاز به مهارت بالایی دارد. داشتن مهارت کافی موجب می گردد تا کیفیت، حالت و استیل و میزان کارکرد بالا برود؛ از طرف دیگر هزینه‌های تولید را کم نماید.

کت و شلوار مطهری
فروش عمده کت و شلوار

 

کیفیت تولید کت و شلوار پوشاک ایلیا

تولید کت و شلوار امری تخصصی است. نداشتن تخصص کافی در تولید کت و شلوار موجب پایین آمدن کیفیت کت و شلوار می گردد.

تخصص در زمینه‌های خرید پارچه و متریال، الگو، برش، دوخت و اتوکاری مورد نیاز است. گاهی عدم تخصص در تولید موجب می گردد تا کت و شلوار با کیفیت پایین و قیمت بالا آماده گردد.

استیل در کت و شلوار، بسیار مهم است. می توان گفت امروزه کت و شلوار بیش از آنکه یک پوشش باشد، نوعی استیل، زیبایی همراه با رسمیت است. به همین سبب کت و شلوار در صورتی که دارای کیفیت مناسب نباشد، انتظارات مشتری را تأمین نمی کند.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

چگونه از کیفیت تولید کت و شلوار مطمئن شویم؟

از آنجا که کیفیت کت و شلوار اهمیت فراوانی دارد، می خواهیم روشهایی را برای شناسای کیفت کت و شلوار بیان نماییم.

دقت در دوخت کت و شلوار

یکی از موارد مهم، دوخت کت و شلوار است. ممکن است متریال کت و شلوار مردانه مجلسی، خوب و حتی عالی باشد، ولی در دوخت آن دقت نشده باشد.

به درزهای کت و شلوار دقت کنید. ببینید که آیا درزها به درستی دوخته شده اند یا نه؟

به دوخت دکمه‌ها توجه نمایید. آیا دکمه ها به درستی دوخته شده اند؟ آیا در جای مناسب خود دوخته شده اند؟ آیا نوع دکمه ها مناسب است؟

به جیب ها دقت نمایید. آیا جیبها به درستی دوخته شده اند؟ اتصال جیب به کت چگونه است؟ آیا جیبها به درستی به کت و یا شلوار وصل شده اند؟

به شیوه تا شدن یقه توجه نمایید. آیا متقارن است؟ آیا به درستی می ایستد؟

به شلوار توجه نمایید. آیا پاچه های آن تاب دار است یا به درستی می ایستد؟ زیپ شلوار به درستی دوخته شده است؟

کت و شلوار را بپوشید و خود را در آیینه نگاه کنید. آیا متناسب است؟

بهتر است برای خرید کت و شلوار مردانه مجلسی، شخصی را که سلیقه خوبی دارد، همراه خود ببرید.

دقت به آستر کت

در ضرب‌المثلهای قدیمی داریم که آستر، کت را نگه می دارد. این ضرب المثل حقیقت دارد. آستر خوب است که موجب بالا رفتن کیفیت می گردد.

متأسفانه، شما به درستی نمی توانید از جنس آستر اطمینان پیدا کنید. البته با نگاه کردن به داخل کت می توانید تا حدودی از کیفیت دوخت آن مطمئن شوید. اما جنس آستر چیزی نیست که به درستی از آن اطمینان یابید.

علاوه بر آستر، لایی و مویی هم بسیار مهم هستند. شناخت این موارد از شناخت آستر هم سخت‌تر است.

اینها هستند که کیفیت کت و شلوار را مشخص می نمایند. کیفیت پایین این موارد موجب می گردد که کت و شلوار به درستی نایستند و یا بعد از مدتی حالت خود را از دست بدهند.

گاهی می شنویم که من 10 سال است این کت و شلوار را می پوشم. البته این بسیار خوب استريال به شرطی که حالت کت و شلوار هم خوب باشد. ولی در بعضی موارد با نگاه به کت و شلوار، متوجه نمی شویم که واقعاً کت و شلوار است یا لباس منزل؟ آن وقت است که با خود می گوییم: «ای کاش پاره می شد تا آن را عوض کنی!»

به طرحهای کت و شلوار و الگوهای دوخت توجه کنید

در کت و شلوارهای راه راه، چهار خانه و… که دارای طرح هستند، به طرح و الگو دقت کنید. در قسمتهای مختلف مانند آستین، زیر بغل، یقه و… نباید الگو و طرح به هم ریخته باشد.

در کت و شلوارهای ساده هم می توانید به راه های پارچه دقت نمایید. البته در این کت و شلوارها، دقت به اندازه مورد قبلی مهم نیست.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

لمس کت و شلوار

قسمتهای مختلف کت و شلوار را لمس نمایید. تمام قسمتها باید یک دست باشند. منظور از یکدستی این است که زبری و نرمی آن در جاهای مختلف یکسان باشد.

به ضخامت پارچه هم دقت نمایید. پارچه باید ضخامت یکسانی داشته باشد. البته توجه کنید که در برخی از قسمتهای کت از لایی استفاده می شود و ممکن است به نظر ضخیمتر بیاید، در حالی که واقعاً چنین نیست.

دقت در کیفیت برای فروشندگان پوشاک مردانه

کت و شلوار مطهری
کت و شلوار مطهری

فروشندگان پوشاک مردانه هم باید به کیفیت دقت نمایند. ممکن است در پوشاک زنانه، اهمیت زیبایی از کیفیت بیشتر باشد. ولی در پوشاک مردانه کیفیت اهمیت بیشتری دارد.

خصوصاً در کت و شلوار، آنچه بسیار مهم است، کیفیت می باشد. در بین انواع پوشاک مردانه، کت و شلوار، و در بین کت و شلوار، کت و شلوار مجلسی، کیفیت بیشترین اهمیت را دارا می باشد.

فروشندگان پوشاک مردانه به این موضوع دقت داشته باشند. البته کیفیت همیشه به یک معنی نیست. به این معنی که نمی توانیم بگوییم کیفیت پشم یا پنبه از الیاف یا ویکوز بیشتر است. این مطلب معمولاً صحیح است ولی همیشگی نیست.

به طور مثال، لباسهایی با الیاف مصنوعی بیشتر، ارزانتر هستند و کارکرد بالاتری دارند. مهم این است که کیفیت با توجه به میزان پول، نوع کارکرد، سلیقه مشتری و … مشخص می گردد.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

به مشتریان خود در مورد کیفیت کت و شلوار توضیح دهید

شما باید با انواع پارچه، آستر، لایی، مویی، دکمه، زیپ و سایر متریال به کار رفته در کت و شلوار آشنا باشید. در این مورد با مشتریان خود صحبت کنید.

چنانچه با مشتریان خود صادق باشید، مشتریان دائمی برای خود جلب می نمایید.

کت و شلوارهای باکیفیت تهیه نمایید

شما به عنوان فروشنده کت و شلوار، باید کت و شلوارهای باکیفیت آماده نمایید. با این کار می توانید مشتریان خود را افزایش دهید و آنها را حفظ نمایید.

توجه کنید که کت و شلوار باکیفت بالا را گران نخرید. شما کت و شلوار را به طور عمده خریداری می کنید. به همین سبب، افزایش قیمت، هرچند به میزان جزئی باشد، موجب پرداخت هزینه زیادی برای شما می گردد.

از طرفی اگر بخواهید قیمتهای خود را افزایش دهید، مشتریان خود را از دست می دهید.

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوارهای با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. این مرکز تولید پوشاک مردانه، کت و شلوار مردانه مجلسی را در سراسر کشور، به طور عمده ارسال می نماید.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

کاهش هزینه تولید در کت و شلوار پوشاک ایلیا

جراج کت تک
جراج کت تک

برای روشن شدن این مطلب، مراحل تولید کت و شلوار مردانه را بررسی می نماییم. در هر مرحله می گوییم که تخصص چگونه موجب کاهش هزینه‌های تولید می گردد.

مراحل تولید عمده کت و شلوار عبارت است از:

الف) تهیه مواد لازم

پیش از شروع کار دوخت و دوز، باید مواد لازم را آماده نمود. مواد مورد نیاز برای دوخت کت و شلوار عبارتند از پارچه و خرج کار مناسب.

اصلی ترین جزء در تولید عمده کت و شلوار مردانه، پارچه  می باشد. در تولید کت و شلوار، از پارچه فاستونی یا شبه فاستونی استفاده می شود. البته این پارچه نیز باتوجه به میزان پشم به کار رفته، انواع مختلفی دارد. این انواع مختلف موجب تغییراتی در قیمت می گردد.

علاوه بر پارچه باید به متریال یا خرج کار مناسب هم توجه کرد. شناخت این موارد و تهیه آنها به قیمت مناسب نیز از جمله کارهای تخصصی در زمینه تولید کت و شلوار مردانه می باشد. این امر در برخی از انواع گت و شلوار از جمله کت و شلوار مطهری اهمیت بیشتری می یابد. با توجه به مرغوبیت پارچه مطهری، می باید خرج کار مرغوب نیز به کار برد.

متخصصین پوشاک ایلیا تبحر خاصی در شناخت و خرید پارچه و سایر متریال مورد نیاز کت و شلوار مردانه، دارند. این تخصص موجب می گردد تا این مرکز بتواند، کت و شلوار مردانه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

ب) آماده کردن الگوی مناسب

یکی از مهمترین مسائل تولید پوشاک، الگو می باشد. الگو هم در زیبایی و کیفیت کت و شلوار مؤثر است و هم در قیمت تمام شده اثر دارد.

پوشاک ایلیا، با متخصصین حود، بهترین الگوهای کت و شلوار را آماده نموده است. این الگوها می تواند میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. همچنین میزان مصرف پارچه را کم کرده و از قیمت تمام شده بکاهد.

ج) برش پارچه

برش لباس یک کار تخصصی در تولیدی های پوشاک است. روش کار به این صورت می باشد که طاقه پارچه روی میز کار پهن می شود و لایه های پارچه روی هم قرار می گیرند. سپس الگوی مورد نظر روی پارچه ها قرار می گیرد.

با استفاده از قیچی های مخصوص، کار برش طبق الگو انجام میشود. برش با قیچی صنعتی و یا برش لیزی در اکثر تولیدی ها استفاده می شود. مهم ترین قسمت برش، مربوط به استفاده صحیح از الگو روی پارچه است. در واقع برشکار ماهر می تواند با کمترین پرتی و کمترین هدر دادن پارچه، کار برش را انجام بدهد. استفاده حداکثری از پارچه، برای تولیدی های پوشاک بسیار مهم بوده و موجب می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

برش نیز مرحله‌ای است که تفاوتی در نوع کت و شلوار ندارد. برش مناسب در دوخت هر کت و شلواری، موجب دوخت مناسب و صرفه‌جویی در هزینه می گردد.

کارشناسان پوشاک ایلیا، با تخصص زیاد در برش پارچه، می توانند قیمت تمام شده کت و شلوار را کمتر کنند. برش مناسب، کیفیت پوشاک را هم بالا می برد.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

د) دوخت  کت و شلوار

کت و شلوار زرین
کت و شلوار زرین

در این مرحله، قسمت های برش خورده به هم دوخته شده و کت و شلوار آماده می گردد.

کیفیت دوخت، از موارد مهمی است که موجب بالا رفتن کیفیت لباس می گردد. کارشناسان پوشاک ایلیا، با دقت در کیفیت دوخت، موجب تولید بهترین کت و شلوارها می شوند.

هـ) اتوکاری صحیح

بعد از تمام شدن کار دوخت کت و شلوار، مرحله مهم دیگری وجود دارد.  اکنون باید لباس های آماده بررسی شوند تا جایی ندوخته باقی نمانده و یا ایرادی در لباس وجود نداشته باشد.

اکنون لباس برای اتوکشی آماده می گردد. در این مرحله چروک های کت و شلوار صاف می شود. درزها و همه خطوط دوخت هم باید به طور کامل اتوکشی شده تا لباس تن خور مناسبی داشته باشد. در تولیدی های لباس از چندین نوع اتو برای این کار استفاده می شود. اتوی پرسی، اتوی بخار، اتو روی مانکن نمونه هایی از اتوکشی در تولیدی ها هستند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شود.

از آنجایی که کت و شلوار، از انواع پوشاک لوکس محسوب می گردد، اتوکاری آن بسیار مهم است. گاهی اتوکاری نامناسب تمام زحمات شما را به هدر می دهد.

متخصصین تولید پوشاک ایلیا، با انجام بهترین اتوکاری، تن خور کت و شلوارها را مناسب می نمایند.

عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

09139123735

دسترسی آسان به عمده فروش کت و شلوار در سیاهکل

مرکز تولید پوشاک ایلیا، در اصفهان قرار دارد ولی به سراسر کشور از جمله سیاهکل ارسال عمده دارد.

پوشاک ایلیا در راستای آسان نمودن کار مشتریان خود، فروش اینترنتی را در سراسر کشور از جمله سیاهکل، آغاز کرده است. بدین منظور می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.

 

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

در هر جایی از ایران که هستید، با یک تلفن سفارش دهید.

مدیر فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش