حراج کت تک در اصفهان

واحد فروش نصرآباد

پوشاک ایلیا اقدام به حراج کت تک در نصرآباد نموده است. پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع پوشاک مردانه از جمله کت و شلوار و کت تک می باشد.

حراج کت تک در نصرآباد

09139123735

فروش انواع کت تک با قیمت مناسب

فروش انواع کت تک با قیمت مناسب.

ارسال عمده به تمام نقاط کشور

تفاوت کت تک و سایر پوشاک مشابه

به راستی تفاوت کت تک با سایر پوشاک مشابه چیست؟ بسیاری از مردم در تشخیص تفاوت کت‌ها دچار اشکال هستند.

آیا شما هم در شناخت کت‌ها دچار تردید می‌شوید؟
آیا در این فکر بودید که چه تفاوت دقیقی بین آن‌ها وجود دارد؟
تفاوت بین بلیزر، کت اسپرت و کت رسمی در چیست؟
به نظر بسیاری از مردها، دانستن این مطلب نیاز نیست. اما اگر شما جزء این گروه نیستید و به دانستن این موضوع علاقه مند می باشید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

کت تک یا اسپرت

این نوع کت، کمترین رسمیت را دارد. دهه‌ها قبل، کت اسپرت دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست برای عملکردی خاص طراحی شده بود.

این کت همان چیزی بود که مردان هنگام شرکت در فعالیت‌های ورزشی مانند تیر‌‌ اندازی و شکار، استفاده می‌کردند. کت‌های اسپورت مناسب استفاده روزمره بودند و به عنوان کت رسمی به شمار نمی‌رفتند.
با گذشت زمان، از آنجا که لباس فراوان‌تر و تهیه آن مقرون به‌صرفه‌‌تر شد، کت اسپرت نیز از نقش خود در لباس ورزشی بیرون آمد. در عوض به عنوان یک عضو اصلی استایل‌های خیابانی و در عین حال پیچیده رشد کرد.
این کت مناسب استفاده در مراسم غیررسمی، مهمانی، پیک نیک و… می‌باشد.

کت‌های اسپرت از نظر ساختار با کت‌های رسمی متفاوت هستند. شانه‌های طبیعی (بدون بالشتک) و اغلب در صورت عدم وجود آستر داخلی، نازک و پیراهن مانند هستند.
جالب اینجاست که جنبه غیر رسمی کت اسپرت از جیب‌های آن نیز مشخص است. در حالی که کت رسمی معمولاً دارای جیب‌های فیلتاپی یا جلیقه‌ای است و جیب‌های وصله‌ای یا پچ مناسب کت‌های اسپورت می‌باشد. با این حال این نوع جیب‌ها را روی کت‌های رسمی هم می‌توان پیدا کرد اما هم کمیاب هستند و هم ظاهر خوبی به کت رسمی نمی‌دهند.

حراج کت تک در نصرآباد

09139123735

کت تک اسپرت

ویژگی‌های متمایز کت تک اسپرت

کت تک اسپرت ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر انواع متمایز می سازد:

  1. ارائه شده در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مدل‌ها
  2. امکان ست کردن با انواع لباس‌ها و همچنین حرکت بهتر و راحت تر را فراهم می‌کند.
  3. بعضی اوقات دارای تکه دوزی در قسمت آرنج، شکاف‌ها و جیب می‌باشد.
  4. این نوع کت‌ها معمولا بدون پد یا بالشتک در ناحیه شانه هستند.
  5. نسبت به سه مورد دیگر باید گشادتر باشند تا هم راحت تر بوده و هم امکان پوشیدن لباس ضخیم از زیر وجود داشته باشد.

مدلهای مختلف کت تک اسپرت

کت تک اسپرت دارای مدلهای مختلفی است:

  1. مدل دو دکمه: دوخت قابل رویت یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل قبول کت اسپرت است که آن را از کت بلیزر متمایز می‌کند.
  2. مدل سه کمه: جیب‌های فیلتاپی برگردان از ویژگی‌های برجسته کت اسپرت تک دکمه‌ای و سه دکمه‌ای است. همانند تمام کت‌های 3 دکمه‌ای، دکمه میانی تنها دکمه‌ای است که می‌توان آن را بست.

پارچه‌های مورد استفاده برای کت تک اسپرت

  1. هرینگبون: قدیمی‌ترین پارچه‌ای که برای دوخت کت‌های کلاسیک به کار برده می‌شود پارچه هرینگبون است. بهتر است برای کت اسپرت از رنگ‌های کلاسیک قهوه‌ای، خاکستری و سرمه‌ای این نوع پارچه استفاده کنید.
  2. Houndstooth & Check Shepherd: هر دو پارچه‌هایی با الگوهای مشخصی هستند که به طور کلاسیک در انگلیس، اروپا و شمال شرقی ایالات متحده پوشیده شده‌اند.
  3. فلانل:پارچه‌ای لطیف است که در ضخامت‌های مختلف وجود دارد. فلانل در اصل از نخ‌های پشمی بافته می‌شد اما امروزه ممکن است جنس آن از پشم، پنبه و یا الیاف مصنوعی باشد. این پارچه برای لباس‌های سبک و گرم گزینه‌ی مناسبی است.
  4. توییت: با توجه به بافت ضخیم و خشن آن پارچه‌ای مناسب برای کت اسپرت است.

حراج کت تک در نصرآباد

09139123735

کت بلیزر

کت بلیزر از نظر فنی خاص‌ترین و نادر‌‌ترین نوع در بین کت‌ها است. بلیزر تنگ تر از کت‌های اسپرت است و از نظر رسمیت مابین کت‌های اسپرت و کت‌های رسمی قرار دارد.
این کت معمولاً با رنگ آبی دریایی یا سیاه و دکمه‌های فلزی طلایی یا نقره‌ای، جیب پچ و ساختاری نرم تر شناخته می‌شود.

کت بلیزر

ویژگی‌های متمایز کت بلیزر

کت بلیزر دارای ویژگی هایی است که آن را از انواع کتها متمایز می نماید:

  1. لباسی در مدل‌های متنوع با ساختار یکپارچه
  2. به طور سنتی به رنگ آبی دریایی، اما امروز در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید می‌شود. لازم به ذکر است که اگر تنها به یک بلیزر احتیاج دارید، آن را به رنگ آبی دریایی تهیه کنید.
  3. در انواع مختلف مدل‌ها با 2 دکمه، 3 دکمه و 6 دکمه آماده می شود.
  4. دکمه‌های ویژه که به طور سنتی طلا، نقره یا مروارید هستند.
  5. این نوع کت‌ها معمولاً بدون پد یا بالشتک در ناحیه شانه هستند.

رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای کت بلیزر

  1. پشم گوسفند: پارچه‌ای رایج و قابل دسترس
  2. سرگ: سرگ پارچه پنبه‌ای با بافت مورب است.
  3. ترمه: ترمه از نوع پارچه‌های نرم و لوکس می‌باشد.
  4. فلانل: پارچه‌ای لطیف است که در ضخامت‌های مختلف وجود دارد. فلانل در اصل از نخ‌های پشمی بافته می‌شد اما امروزه ممکن است جنس آن از پشم، پنبه و یا الیاف مصنوعی باشد. این پارچه برای لباس‌های سبک و گرم گزینه‌ی مناسبی است.
  5. فرسکو: پارچه نادر، که از نخ‌های چندگانه در پشم ایجاد می‌شود، پارچه‌ای عالی برای تابستان بوده اما به دلیل روکش نازک آن، برای بقیه فصول توصیه نمی‌شود.

کت رسمی

کت‌های رسمی همان گونه که از نامشان مشخص است رسمی‌ترین و ساده‌ترین نوع در بین کت‌ها هستند. این کت‌ها تقریباً طولانی‌ترین سابقه را داشته و بدون شک سنتی‌ترین و محبوب‌ترین نوع نیز هستند.
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کت رسمی این است که دارای یک جفت شلوار و جلیقه مطابق با پارچه کت است. به عبارت دیگر، کت رسمی مهم‌ترین بخش از یک مجموعه می‌باشد. یک کت رسمی تا حدودی جذب بوده و مناسب پوشیدن با لباس‌های ضخیم نمی‌باشد و همچنین فاقد جیب‌های فانتزی و جزئیات بیشتر است.
دکمه‌های کت‌های امروزی معمولاً پلاستیکی می‌باشد. با این حال، کت‌های گران‌تر ممکن است دارای دکمه‌هایی از جنس شاخ یا مروارید باشند.

کت تک

حراج کت تک در نصرآباد

09139123735

ویژگی‌های متمایز کت رسمی

کت رسمی دارای ویژگی‌هایی است که از سایر انواع متمایز می گردد:

  1. باید با یک جفت شلوار و جلیقه‌ای که از جنس همان پارچه کت می‌باشد، همراه باشد.
  2. کت و شلوار اغلب به رنگ‌های خنثی و الگوهای ساده عرضه می‌شود.
  3. ساختار این کت‌ها به گونه‌ای است که دارای پد یا بالشتک در ناحیه شانه هستند.
  4. می‌توان از کراوات نیز به همراه کت رسمی استفاده کرد.

رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای کت رسمی

  1. پشم گوسفند: با تراز کردن الیاف و سپس تبدیل آن‌ها به نخ ایجاد می‌شود. پشم یک محافظ عالی در برابر هوای سرد است.
  2. ترمه: ترمه از نوع پارچه‌های نرم و لوکس است.
  3. کتانی: پارچه‌ای بسیار سبک و دارای کاربردی مناسب برای بهار و تابستان است. یکی از مشکلات جانبی این است که مستعد چروک شدن است.
  4. Seersucker: پارچه seersucker یک فرم بسیار نازک از پنبه است که برای ماه‌های بهار و تابستان ساخته شده و رایج‌ترین رنگ‌های آن سفید و آبی است.
  5. ابریشم: احتمالاً لوکس‌ترین پارچه‌ای که می‌توانید خریداری کنید. کت رسمی ساخته شده از 100٪ ابریشم بسیار نرم و بسیار تنفس پذیر است.

درباره کت تک بیشتر بدانیم

هرچند داشتن کت تک یا اسپرت به اندازه کت رسمی، ضروری نیست ولی برای تیپ اسپرت مردانه، داشتن کت تک لازم است.

کت تک

ضرورت داشتن کت تک

اگر شما هر هفته در مهمانی ها و عروسی ها، با کت و شلوار حضور پیدا کنید، حتماً به این نتیجه رسیده اید که آرامش را در تیپ اسپرت خواهید یافت.

حراج کت تک در نصرآباد

09139123735

ست کردن کت تک

بعد از این که کت اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کردید نوبت به این می رسد که آن را با چه چیزی ست کنید. خوشبختانه پوشیدن کت اسپرت یک سلیقه کاملاً شخصی است و تنها چند قاعده کوچک برای رعایت کردن لازم است. شما می توانید آن را به همراه پیراهن، کراوات، شلوارهای پارچه ای و حتی با شلوارهای غیر رسمی ست کنید.

ست کردن برای ملاقات مهم

اگر قرار ملاقات مهمی دارید که نیاز است باهوش تر به نظر برسید، مثلاً برای یک قرار کاری، سعی کنید که همراه با کت اسپرت یک پیراهن ساده بپوشید. پیراهنی که حتی اگر با کت و شلوار هم بپوشید به آن بیاید.

کت تک

ست کردن با کت طرح دار

اگر که میخواهید کت طرح دار بپوشید، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که در بقیه اجزاء استایل تان از لباس های طرح دار و شلوغ استفاده نکنید و رنگ های ساده را انتخاب کنید. همینطور شما میتوانید یک کت با رنگ روشن را با شلوار به رنگ تیره ست کنید و همچنان خوش تیپ به نظر بیایید، شما مجبور نیستید که فقط از رنگ هایی در یک طیف خاص استفاده کنید ، این اجبار فقط در کت و شلوار وجود دارد.

کت تک

ست کردن برای ماه‌های سرد

برای یک ظاهر هوشمندانه و مناسب در ماه های سردتر شما میتوانید از یک ژاکت زیر کت خود استفاده کنید. از آنجا که کت های اسپرت با این هدف طراحی شده اند که زیر آن لباسی پوشیده شده باشد. آنقدری گشاد هستند که شما عظیم الجثه به نظر نیایید. برای موقعیت هایی که غیر رسمی تر هستند. مثل شام در منزل یک دوست و یا یک گشت شبانه، شما میتوانید زیر کت اسپرت از تی شرت و یا یقه اسکی استفاده کنید.

در حالیکه ست کردن کت مردانه دو دکمه با تی شرت بسیار دشوار است. اگر بخواهید آن را با کت اسپرت بپوشید کار بسیار آسان تری خواهید داشت. وسوسه نشوید که با پوشیدن کفش های ورزشی  تیپ کاملا اسپرتی بزنید چون ظاهر کاملا ژولیده و شلخته ای خواهید داشت. در عوض سعی کنید با پوشیدن کالج های مردانه و یا چکمه استایل بهتری داشته باشید.

کت تک

ست کردن با شلوار جین

یکی از بهترین چیزها در مورد کت های اسپرت این است که آنها را می توان با شلوار جین پوشید. شما دیگر مجبور نیستید کت و شلوارهای رسمی را بپوشید و به جای آن می توانید شلوارهای جین راحت تان را به تن کنید. یکی از آسان ترین شیوه های ست کردن لباس است. البته به شرطی که هم کت اسپرت و هم شلوار جین را به درستی انتخاب کرده باشید.

جهت ست کردن از پوشیدن شلوارهای جین شلخته خودداری کنید. میتوانید یک شلوار جین جذب و یا معمولی را انتخاب کنید که ظاهر یک دستی به شما بدهد. رنگ شلوار جین تان را طوری انتخاب کنید که از رنگ کت تان تیره تر باشد. این کار نه تنها انتخاب ماهرانه تری ست بلکه به شما کمک می کند تا لکه های غذا را نیز پنهان کنید.

از پوشیدن شلوارهای جین پاره، سایه دار و ساییده شده خودداری کنید. این کار موجب می شود ظاهر کلاسیک تری داشته باشید. برای کت تک، شما میتوانید الیاف پنبه ای را انتخاب کنید، که این موضوع را تضمین خواهد کرد که ظاهر رسمی مثل کت و شلوار نخواهید داشت.

کت تک

حراج کت تک در نصرآباد

09139123735

تولید و حراج کت تک در نصرآباد

پوشاک ایلیا، اقدام به تولید و حراج کت تک در نصرآباد نموده است.

البته ارسال عمده به تمام نقاط کشور انجام می شود.

کیفیت دوخت مناسب، جنس و متریال خوب

قیمت حداقلی

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

در هر جایی از ایران که هستید، با یک تلفن سفارش دهید.

مدیر فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش