سایت فروش کاپشن

همکاری و ارسال عمده به اردبیل

سایت پوشاک ایلیا، بهترین سایت فروش کاپشن در اردبیل اکنون پیش روی شماست. شما در این سایت به طور مستقیم با تولیدکننده کاپشن در ارتباط هستید.

مرکز تولیدی پوشاک ایلیا، واقع در اصفهان می باشد، با این وجود به سراسر کشور از جمله اردبیل ارسال عمده دارد.

با توجه به نزدیکی فصل سرما، فروشندگان پوشاک به دنبال مرکزی مطمئن برای خرید عمده کاپشن در اردبیل می باشند. شما نیز چنانچه قصد فروش پوشاک زمستانی را دارید، اقدام کنید.

خرید عمده انواع کاپشنهای زمستانی با قیمت مناسب از پوشاک ایلیا

ارسال عمده و ارزان، در اسرع وقت به سراسر کشور

09139123735

کاپشن، پوشاک روزهای سرد سال

در پاییز روزها کوتاه می شوند. دمای هوا کم می گردد. فصل زمستان روزها کوتاهند و دما پایین و گاهی همراه با بارش باران و برف

زمستان هم زیباست. این فصل زیباییهای خود را دارد. برای لذت‌‎بردن از این فصل نمی‌توان به پوشاک مناسب دیگر فصول تکیه کرد. برای درک زیبایی های فصلهای سرد، باید پوشاک مناسب داشت.

سیاری از مردم طاقت سرما را ندارند و لباس‌های گرم گوناگونی را انتخاب می‌کنند. می توان گفت اصلی‌ترین لباسهای فصول سرد، کاپشن راحت و گرم است.

قابل توجه فروشندگان پوشاک مردانه، فروش عمده و ارزان کاپشن زمستانی (قیمت مناسب) (کیفیت عالی) در پوشاک ایلیا

09139123735

معنای کاپشن

لغت «کاپشن» از زبان روسی وارد زبان فارسی شده است. این لغت در زبان انگلیسی با عنوان «Jacket» یا «Winter Coat» شناخته می‌شود.

تعریف: کاپشن یا جاکت نوعی کت زمستانی است که برای گرم نگه‌داشتن بالاتنه استفاده می‌شود.

کاپشن، در گذشته بیشتر از جنس چرم بود. امروزه از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر و نایلون هم تولید می‌شود.

کاپشن‌ها معمولاً کلاه دارند تا بتوانند گرمای سر را هم به‌خوبی حفظ کنند.

نکات مهم در خرید کاپشن

در خرید کاپشن نیز مانند هر کالای دیگری، دانستن نکاتی مجوب می شود تا خریدی بهتر داشته باشیم. در ادامه به بررسی نکات خرید کاپشن می پردازیم:

۱- نوع و طراحی

نکات خرید کاپشن

دو نوع کلی کاپشن‌ وجود دارد: معمولی و ورزشی

کاپشن‌های ورزشی شامل کاپشن‌ کوهنوردی، طبیعت‌گردی و اسکی و.. می‌شوند. این کاپشنها معمولاً رنگ‌های روشن و مشخصی مانند سبز فسفری، نارنجی، قرمز، آبی و… دارند.

دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد. یک دلیل اصلی این موضوع به مشخص‌بودن فرد در محیط‌های خارج‌شهری برمی‌گردد. تصور کنید که در فصل زمستان در مسیر صعود به یک قله هستید، قاعدتاً تمامی مسیر شما به رنگ‌های خنثی مانند سفید یا خاکستری است. حال اگر در این شرایط رنگ لباس شما نیز خنثی باشد، به‌طورقطع به‌سادگی دیده نخواهید شد. بر همین اساس یکی از ویژگی‌های پوشاک تمام کوهنوردان و اسکی‌بازها رنگ‌ آن‌هاست.

کاپشن‌های ورزشی طراحی خاصی دارند. این طراحی به حرکت راحت‌ترشان کمک کرده و در زمان حرکت، جلوی دست و پای آن‌ها را نمی‌گیرد.

مورد دیگر در این نوع کاپشن‌ها وجود جیب‌های متعدد داخلی و بیرونی است تا بتوان وسایل موردنیاز خود را به‌راحتی همراه داشت.

ویژگی مهم دیگر عایق داخلی آن‌هاست. در این گروه از محصولات، تمرکز بسیار زیادی روی عایق شده است. شرکت‌های تولیدی تکنولوژی‌های متفاوتی به کار می‌برند.به‌صورت کلی در عایق این محصولات از پر پرندگانی مانند غاز و اردک یا از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود. این موارد به‌صورت چشمگیری از نفوذ سرما و خروج گرما جلوگیری می کنند.

کاپشن‌‌های معمولی برای استفاده‌ی روزانه طراحی ‌شده‌اند و به نسبت کاپشن‌های ورزشی، ساختار ساده‌تری دارند.

در تولید این کاپشن‌ها تمرکز بیشتر روی طراحی، زیبایی و گرما قرار می‌گیرد.

در مورد این کالاها باید همواره یک نکته را به خاطر داشت:

اپشن‌های معمولی شاید گرمای بسیار خوبی ایجاد کنند؛ ولی بهتر است که از آن‌ها برای فعالیت‌های ورزشی استفاده نشود. درواقع کاپشن‌های معمولی به دلیل نوع طراحی‌شان نمی‌توانند در زمان فعالیت‌هایی مانند اسکی و کوهنوردی مورداستفاده قرار بگیرند. این کاپشنها باعث کاهش بازه‌ی حرکتی ورزشکار شده و راحتی وی را کاهش می‌دهند.

۲- رویه

نکات خرید کاپشن

یکی از قسمتهای مهم کاپشن، رویه یا لایه‌ی بیرونی آن است. این قسمت اولین لایه‌ی محافظ شما در برابر، باد، برف، آب و سرماست.

معمولاً تولیدکنندگان کاپشن در رویه‌ی کاپشن‌ها از الیاف نایلونی و پلی‌استری به همراه تکنولوژی‌های گوناگون استفاده می‌کنند. این عمل به سبب آن است که کاپشن ضدآب شود. با توجه به اینکه کاپشن باید ما را در برابر باران ماحافظت نماید، این موضوع بسیار مهم است.

البته در انتخاب کاپشن مناسب تنها به این نکته بسنده نکنید. در بسیاری از مناطق خشک و کویری، ضدآب‌بودن اهمیتی ندارد. در این مناطق بیشتر باید به عایق‌بودن کاپشن دقت کرد.

در مناطقی که هوای معتدل و مرطوب دارند، کاپشنی نیاز است که حتما رویه‌ای ضدآب داشته باشد. در این مناطق عایق آن چندان اهمیتی پیدا نمی‌کند.

هنگام پوشیدن کاپشن در کنار آتش مواظب باسید. کوچک‌ترین جرقه نیز ممکن است باعث ایجاد سوراخ روی کاپشن شود.

۳- عایق داخلی

نکات خرید کاپشن

عایق داخلی کاپشن‌ها به دو دسته‌ی پَر و الیاف تقسیم می‌شود. هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

ارسال عمده و ارزان کاپشن، در اسرع وقت به سراسر کشور

09139123735

عایق پر

پر از عایق‌های قدیمی کاپشن است. در نظر بسیاری از مردم بهترین نوع آن نیز محسوب می‌شود.

منظور از پر، کرک است. در واقع زیر پر پرندگانی همچون غاز و اردک پیدا می‌شود. همچنین کرک به‌سادگی روی بدن جوجه‌ی‌ این حیوانات نیز قابل‌مشاهده است. کرک این پرنده‌ها ساختاری نرم دارد و به‌عنوان عایق دما برای پرندگان بسیار مهم است. این کرک یا پر در انواع کیسه‌خواب، کاپشن و حتی بالش استفاده می‌شود.

پر (کرک) به دلیل ساختار نرمش، به‌سادگی فشرده‌ می‌شود. با نگهداری مناسب، می‌توان تا مدت‌زمان زیادی از گرمای آن لذت برد.

مهم‌ترین ضعف پر، عملکرد ضعیف آن در محیط مرطوب است. درواقع کرک‌ها در محیط مرطوب به یکدیگر چسبیده و قابلیت عایق‌بودن خود را از دست می‌دهند. برای بازسازی ویژگی عایق‌بودن باید کاپشن را به‌خوبی خشک کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان کاپشن زمستانی با در نظر گرفتن همین موضوع، در تولید رویه‌ی کاپشن‌های خود از موادی استفاده می‌کنند. این لایه سبب می شود که رطوبت نتواند به پر برسد و کاپشن قابلیت عایق دمایی خود را حفظ کند. ولی بهتر است در آب‌وهوای مرطوب در مورد خیس‌شدن کاپشن پر کمی وسواس به خرج دهید.

کرک استفاده‌شده در کاپشن‌ها انواع متفاوتی دارند. با این حال معمولاً کاپشن پری که ضخامت بیشتری داشته باشد، ساختار گرم‌تری نیز دارد.

تولیدکنندگان در کاپشن‌های پر ساختاری به کار می‌برند که ظاهر کاپشن را چندتکه و دارای بالشتک‌های متعدد نشان می‌دهد. دلیل این کار جلوگیری از تکان‌خوردن پرهاست.

از دیگر ویژگی‌های مهم کاپشن‌های پر، می‌توان به قابلیت جمع‌شدن آسان آن‌ها اشاره کرد. کاپشن‌های پر در مقایسه با کاپشن‌های الیاف راحت‌تر و بهتر فشرده‌ می‌شوند و می‌توان با راحتی بیشتری آن‌ها را داخل کیف یا چمدان جای داد.

نکات خرید کاپشن

عایق الیاف

کاپشن‌های دیگر که عایقی از جنس الیاف دارند، به شکلی تولید شده‌اند که کاربردی شبیه به پر داشته باشند. این کاپشنها، برخلاف پر به نگهداری زیادی نیاز ندارند.

در سال‌های اخیر، کمپانی‌های مختلف با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین، قدم‌های بزرگی در تولید عایق‌های الیاف برداشته‌اند. به طوری که این نوع کاپشن‌ها گرمای بسیار خوبی ایجاد کرده‌اند.

مزیت این نوع عایق‌ها در برابر پر، به هم نچسبیدن الیاف در محیط‌های مرطوب است. درواقع این نوع الیاف نیز در صورت خیس‌شدن مانند وقتی‌که خشک هستند، قابلیت دمایی ندارند؛ ولی کاهش عملکرد آن‌ها در برابر پر بسیار کمتر است. همچنین زودتر می‌توان آن‌ها را خشک کرد.

اشکال اصلی این الیاف از دست دادن قابلیت خود می باشد. آنها در طی زمان به دلیل فشرده‌شدن و ازهم‌بازشدن‌های متعدد، قابلیت عایق‌بودن خود را کم‌کم از دست می‌دهند.

عایق‌های الیاف در بعضی کاپشن‌ها به‌صورت آستر به‌ کاررفته و ظاهری شبیه به پشم دارند. به‌صورت معمول از پنبه یا پلی‌استر تولید می‌شوند.

عایق‌های الیاف که به شکل آستر‌ در بعضی کاپشن‌ها استفاده می‌شوند، در برخی محصولات قابل‌جدا‌شدن هستند و به شما کمک می‌کنند تا با تغییر دما نیز بتوانید از کاپشن خود به‌خوبی استفاده کنید.

ارسال عمده و ارزان انواع کاپشن، در اسرع وقت به سراسر کشور

09139123735

مناسبترین سایت فروش کاپشن در اردبیل

مراکز مختلفی جهت فروش کاپشن در اردبیل وجود دارند. اما فروشندگان پوشاک به دنبال بهترین نمایندگی جهت خرید کاپشن در اردبیل می باشند.

بهترین نمایندگی برای خرید کاپشن در اردبیل جایی است که:

1ـ کاپشنهای با کیفیت را به فروش برساند.

2ـ کاپشنها ضمانت شده باشند.

3ـ کاپشنها گرم باشند.

4ـ کاپشنهای زیبا را به فروش برساند.

5ـ قیمت مناسب داشته باشد.

6ـ اراسل سریع داشته باشد.

با این اوصاف می توان گفت پوشاک ایلیا، بهترین سایت فروش کاپشن در اردبیل را ایجاد کرده است.

جهت سفارش خرید عمده از هم اکنون اقدام نمایید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش