شلوار لیوایز

نمایندگی فروش آذربايجان غربي

یکی از انواع شلوارهای مردانه، شلوار لیوایز است. این شلوار مردانه طرفداران زیادی دارد. این موضوع موجب شده تا شلوار لیوایز بازار فروش خوبی در سراسر کشور از جمله استان آذربايجان غربي پیدا کرده باشد.

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که به دنبال خرید عمده شلوار لیواز  در استان آذربايجان غربي هستید، با پوشاک ایلیا تماس بگیرید. پوشاک ایلیا، انواع شلوارهای لیوایز مرغوب را با قیمت مناسب به طور عمده به فروش می رساند.

تاریخچه شلوار لیوایز

لیوایز یکی از برندهای مشهور پوشاک و مخصوصاً جین محسوب می گردد. نام این برند از نام اولین تولیدکننده آن گرفته شده است.

لیوایز استراوس در سال 1828 میلادی در باواریای آلمان متولد شد. او در سال 1846 به همراه خواهرش به نیویورک رفت. هدف آنها این بود که به فروشگاه لباس برادرش برود و در آنجا کار نماید.

در این سالها مردمان آمریکا به دنبال طلا بودند. لیوایز نیز به ساحل غربی رفت تا طلا بیابد. اما بعد از مدتی از این کار منصرف شد و یک شرکت خشکبار به نام لیوایز استراوس را تأسیس نمود.

چهره لیوایز استراس

در این زمان شلوارهای جین پوشیده می شد. این شلوارها استحکام زیادی نداشتند. شخصی به نام دیویس جیکوب، شلوارهای مقاومتری تولید کرد ولی قدرت ثبت اختراع را نداشت. به همن علت به همراه لیوایز، شرکت لیوایز را تأسیس کردند.

بدین ترتیب لیوایز و جیکوب، گواهی ثبت اختراع خود را از دفتر تجارت و ثبت اختراع ایالات متحده در سال 1837 دریافت کردند.

گسترش استفاده از شلوار لیوایز

شلوار لیوایز ابتدا به جویندگان طلا فروخته می شد. به مرور زمان این شلوار محبوبیت بیشتری پیدا کرد. کم کم استفاده از این شلوارها در سراسر آمریکا گسترش یافت.

به تدریج بازار پوشاک کشورها و قاره‌های دیگر نیز خواهان شلوار لیوایز شدند.

امروزه شلوار لیواز در سراسر جهان، طرفداران زیادی دارد. هرچند بیشتر خواهان این شلوار نوجوانان هستند ولی سایر اشخاص نیز آن را می پسندند.

محصولات مشابه شلوار لیوایز

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین شلوارهای جهان محسوب می گردد. تولید شلوار جین به لیوایز محدود نمی گردد. شرکتهای مختلف به تولید مدلها و رنگهای مختلف این نوع شلوار می پردازند.

نمایندگی فروش عمده شلوار لیوایز در استان آذربايجان غربي

با توجه به گستردگی مصرف این شلوارها، فروشندگان لباس مردانه، خواهان این شلوار هستند. به همین سبب فروشندگان پوشاک مردانه در استان آذربايجان غربي به دنبال خرید عمده شلوار لیوایز می باشند.

فروشندگان می خواهند که شلوارهای باکیفیت را با قیمت مناسب دریافت نمایند.

پوشاک ایلیا، جایی است که می توانید شلوارهای لیوایز را با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت نمایید.

جهت خرید عمده در استان آذربايجان غربي با کارشناس فروش تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش