فروش عمده شلوار لیوایز

نمایندگی فروش کهگلويه و بوير احمد

آیا در استان کهگلويه و بوير احمد به دنبال فروش عمده شلوار لیوایز می باشید؟ شلوار لیوایز، یکی از انواع شلوارهای مردانه است که طرفداران زیادی دارد. این موضوع موجب شده تا شلوار لیوایز بازار فروش خوبی در سراسر کشور از جمله استان کهگلويه و بوير احمد داشته باشد.

پوشاک ایلیا، شلوارهای باکیفیت بالای لیوایز را در سراسر کشور از جمله استان کهگلويه و بوير احمد به فروش عمده می رساند. اگر شما نیز به دنبال مرکز فروش عمده شلوار لیوایز هستید، با کارشناس فروش تماس بگیرید.

فروش عمده شلوار لیوایز

بهترین نمایندگی فروش عمده شلوار لیوایز در کهگلويه و بوير احمد

شلوار لیوایز، در سراسر جهان، طرفداران زیادی دارد. هرچند بیشتر خواهان این شلوار نوجوانان هستند ولی سایر اشخاص نیز آن را می پسندند. کشور ایران نیز از این امر مستثنی نمی باشد.

شلوار لیوایز در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد. همین امر موجب شده تا فروشندگان پوشاک، به دنبال این مدل شلوارها باشند.

فروشندگان پوشاک مردانه، باید بهترین نمایندگی فروش عمده شلوارهای لیوایز را بیابند. مراکز مختلفی در استان کهگلويه و بوير احمد وجود دارند که شلوارهای لیوایز را به طور عمده به فروش می رسانند. حال سؤال اینجاست که بهترین نمایندگی استان کهگلويه و بوير احمد برای فروش عمده این مدل شلوار کجاست؟

بهترین نمایندگی جایی است که شلوارهای با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش برساند.

پوشاک ایلیا، جایی است که می توانید قیمت مناسب و کیفیت عالی را بیابید. این موضوع سبب شده تا پوشاک ایلیا یکی از بهترین نمایندگی‌های عمده فروشی شلوار لیوایز  در سراسر کشور از جمله استان کهگلويه و بوير احمد باشد.

فروش عمده شلوار لیوایز

محصولات مشابه شلوار لیوایز

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین شلوارهای جهان محسوب می گردد. تولید شلوار جین به لیوایز محدود نمی گردد. شرکتهای مختلف به تولید مدلها و رنگهای مختلف این نوع شلوار می پردازند.

فروش عمده شلوار لیوایز

دسترسی آسان به نمایندگی فروش عمده شلوار لیوایز در استان کهگلويه و بوير احمد

جهت دسترسی آسان به خرید عمده شلوار لیوایز در استان کهگلويه و بوير احمد با کارشناس فروش تماس بگیرید.

اگر می خواهید خریدی واقعی و دوست داشتنی داشته باشید.

اگر می خواهید مطمئن و ارزان خرید کنید.

اگر می خواهید باکیفیت و ضمانت شده خرید نمایید.

جهت خرید عمده در استان کهگلويه و بوير احمد با کارشناس فروش تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش