فروش کت و شلوار مطهری

همکاری و ارسال عمده به آذربایجان شرقی

فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی رونق خوبی دارد. البته مسلم است که میزان فروش کت و شلوار، به میزان فروش تی شرت و… نیست. ولی در فروش علاوه بر تعداد فروش، می باید به قیمت نیز توجه نمود.

اگر گردش مالی حاصل از فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی را محاسبه کنیم، متوجه این نکته می شویم. این مطلب فروشندگان پوشاک مردانه را بر آن داشته تا در حیطه فروش کت و شلوار مطهری هم وارد شوند.

نکات مهم در ورود به بازار فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی

برخی از پوشاک مردانه، نیاز به تخصص چندانی ندارند. فروش کت و شلوار مردانه، یکی از کارهای تخصصی است که بدون اطلاع نباید وارد آن شد. کت و شلوار مردانه، لباسی خاص است که اگر با آگاهی کم وارد فروش آن شوید با شکست رو به رو می شوید.

فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که کت و شلوار مطهری از جمله کت و شلوارهای لوکس محسوب می گردد.

شناخت خوب کت و شلوار مطهری، یکی از عوامل موفقیت در بازار فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی می باشد.

توجه نمایید که همیشه قیمت نشان دهنده کیفیت بالا نیست. گذشته از واسطه‌ها که موجب افزایش قیمت می شوند. گذشته از برندها که قیمت خود را بالا می برند. گذشته از تبلیغات و… که بر هزینه های تولید اضافه می گردند. نکته مهم دیگری وجود دارد که موجب افزایش یا کاهش قیمت تولید می گردد.

این نکته مهارت در تولید است. گاهی تولید به روشی انجام می گیرد که هزینه‌های تولید را بالا می برد. وقتی از افزایش قیمت تولید صحبت می کنیم، منظور افزایش قیمت به دلیل افزایش کیفیت پارچه و متریال نیست.

پوشاک ایلیا، متخصص در تولید کت و شلوار مطهری می باشد. تخصص پوشاک ایلیا، در تولید موجب کاهش هزینه‌های تولید می گردد. از طرفی ارتباط مستقیم با پوشاک ایلیا، می تواند با حذف واسطه ها کاهش قیمت را منجر گردد.

یکی از مواردی که شما را در بازار فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی موفق می گرداند، خریدی باکیفیت و ارزان است.

جهت دریافت چنین خریدی که شما را یک قدم به موفقیت نزدیک می گرداند، با کارشناس فروش پوشاک ایلیا، تماس بگیرید.

کاهش هزینه تولید در کت و شلوار مطهری پوشاک ایلیا

برای روشن شدن این مطلب، مراحل تولید کت و شلوار مردانه را بررسی می نماییم. در هر مرحله می گوییم که تخصص چگونه موجب کاهش هزینه‌های تولید می گردد.

مراحل تولید عمده کت و شلوار مطهری عبارت است از:

الف) مواد لازم جهت تولید کت و شلوار مطهری

پیش از شروع کار دوخت و دوز، باید مواد لازم را آماده نمود. مواد مورد نیاز برای دوخت کت و شلوار عبارتند از پارچه و خرج کار مناسب.

اصلی ترین جزء در تولید عمده کت و شلوار مردانه، پارچه  می باشد. در تولید کت و شلوار مطهری، از پارچه فاستونی مطهری استفاده می شود. البته این پارچه نیز باتوجه به میزان پشم به کار رفته، انواع مختلفی دارد. این انواع مختلف موجب تغییراتی در قیمت می گردد.

علاوه بر پارچه باید به متریال یا خرج کار مناسب هم توجه کرد. شناخت این موارد و تهیه آنها به قیمت مناسب نیز از جمله کارهای تخصصی در زمینه تولید کت و شلوار مردانه می باشد. با توجه به مرغوبیت پارچه مطهری، می باید خرج کار مرغوب نیز به کار برد.

متخصصین پوشاک ایلیا تبحر خاصی در شناخت و خرید پارچه و سایر متریال مورد نیاز کت و شلوار مردانه، دارند. این تخصص موجب می گردد تا این مرکز بتواند، کت و شلوار مردانه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

نمایی از کارخانه پارچه مطهری
نمایی از کارخانه پارچه مطهری

ب) الگوی مناسب برای تولید کت و شلوار مطهری

یکی از مهمترین مسائل تولید پوشاک، الگو می باشد. الگو هم در زیبایی و کیفیت کت و شلوار مؤثر است و هم در قیمت تمام شده اثر دارد.

کت و شلوار مطهری نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگام تهیه الگو، تفاوت زیادی بین کت و شلوار مطهری با انواع ارزانتر وجود ندارد.

پوشاک ایلیا، با متخصصین حود، بهترین الگوهای کت و شلوار را آماده نموده است. این الگوها می تواند میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. همچنین میزان مصرف پارچه را کم کرده و از قیمت تمام شده بکاهد.

ب) الگوی مناسب برای تولید عمده کت و شلوار مردانهب) الگوی مناسب برای تولید عمده کت و شلوار مردانه

ج) برش پارچه در تولید کت و شلوار مطهری

برش لباس یک کار تخصصی در تولیدی های پوشاک است. روش کار به این صورت می باشد که طاقه پارچه روی میز کار پهن می شود و لایه های پارچه روی هم قرار می گیرند. سپس الگوی مورد نظر روی پارچه ها قرار می گیرد.

با استفاده از قیچی های مخصوص، کار برش طبق الگو انجام میشود. برش با قیچی صنعتی و یا برش لیزی در اکثر تولیدی ها استفاده می شود. مهم ترین قسمت برش، مربوط به استفاده صحیح از الگو روی پارچه است. در واقع برشکار ماهر می تواند با کمترین پرتی و کمترین هدر دادن پارچه، کار برش را انجام بدهد. استفاده حداکثری از پارچه، برای تولیدی های پوشاک بسیار مهم بوده و موجب می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

برش نیز مرحله‌ای است که تفاوتی در نوع کت و شلوار ندارد. برش مناسب در دوخت هر کت و شلواری، موجب دوخت مناسب و صرفه‌جویی در هزینه می گردد.

کارشناسان پوشاک ایلیا، با تخصص زیاد در برش پارچه، می توانند قیمت تمام شده کت و شلوار را کمتر کنند. برش مناسب، کیفیت پوشاک را هم بالا می برد.

ج) برش پارچه در تولید عمده کت و شلوار مردانه

د) دوخت  کت و شلوار مطهری

در این مرحله، قسمت های برش خورده به هم دوخته شده و کت و شلوار آماده می گردد.

کیفیت دوخت، از موارد مهمی است که موجب بالا رفتن کیفیت لباس می گردد. کارشناسان پوشاک ایلیا، با دقت در کیفیت دوخت، موجب تولید بهترین کت و شلوارها می شوند.

هـ) اتوکاری در تولید کت و شلوار مطهری

بعد از تمام شدن کار دوخت کت و شلوار مرحله مهم دیگری وجود دارد.  اکنون باید لباس های آماده بررسی شوند تا جایی ندوخته باقی نمانده و یا ایرادی در لباس وجود نداشته باشد.

اکنون لباس برای اتوکشی آماده می گردد. در این مرحله چروک های کت و شلوار صاف می شود. درزها و همه خطوط دوخت هم باید به طور کامل اتوکشی شده تا لباس تن خور مناسبی داشته باشد. در تولیدی های لباس از چندین نوع اتو برای این کار استفاده می شود. اتوی پرسی، اتوی بخار، اتو روی مانکن نمونه هایی از اتوکشی در تولیدی ها هستند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شود.

از آنجایی که کت و شلوار مطهری، از انواع لوکس می باشد، اتوکاری آن بسیار مهم است. گاهی اتوکاری نامناسب تمام زحمات شما را به هدر می دهد.

متخصصین تولید پوشاک ایلیا، با انجام بهترین اتوکاری، تن خور کت و شلوارها را مناسب می نمایند.

هـ) اتوکاری در تولید عمده کت و شلوار مردانههـ) اتوکاری در تولید عمده کت و شلوار مردانه

دسترسی آسان به مرکز فروش کت و شلوار مطهری در آذربایجان شرقی 

پوشاک ایلیا، تولید کننده کت و شلوار مطهری، آماده ارسال عمده به سراسر کشور از جمله استان آذربایجان شرقی می باشد.

فروشندگان پوشاک مردانه، جهت خرید عمده انواع کت و شلوار از جمله مطهری در استان آذربایجان شرقی با کارشناس فروش تماس بگیرند.

اگر برای اداره یا شرکت خود در استان آذربایجان شرقی قصد سفارش تولید کت و  شلوار مطهری را دارید، با کارشناس فروش تماس بگیرید.

خرید عمده از پوشاک ایلیا، یعنی خریدی

با کیفیت بالا

قیمت مناسب

آماده سازی سریع

ارسال در اسرع وقت

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال نمونه، سفارش تولید، سفارش خرید عمده، با کارشناس فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش