مراقیت از کت و شلوار مردانه

در این نوشته می خواهیم روش مراقیت از کت و شلوار مردانه را بیان کنیم. امیدواریم که با رعایت این موارد، کت و شلوارهای شما عمر بشتری پیدا کنند. مراقیت از کت و شلوار مردانه، علاوه بر افزایش عمر، حالت کت و شلوار را نیز به خوبی نگه می دارد.

ضرورت مراقیت از کت و شلوار مردانه

مراقبت از کت و شلوار مردانه

مراقبت از کت و شلوار مردانه، یکی از کارهای ضروری است. ممکن است با خود بگویید که این مراقبت چه ضرورتی دارد؟

1ـ صرفه اقتصادی:

مراقبت از کت و شلوار موجب می شود تا کت و شلوار از بین نرود و عمر بیشتری پیدا کند. این کار علاوه بر اینکه از اسراف جلوگیری می کند، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می گردد.

2ـ برخی از کت و شلوارها ارزش غیر مادی دارند:

البته منظور ما علاوه بر ارزش مادی، ارزشهای غیر مادی نیز می باشد. کت و شلوار دامادی و…. چنین هستند. مسلم است که برای مراقبت از این کت و شلوارها، دلیلی نیاز نیست.

3ـ مراقبت نوعی ارزش است:

مراقبت از وسایل، لباسها و… ارزش محسوب می گردد. این کار ربطی به وضع مالی ندارد. حتی افرادی که از نظر مالی غنی هستند نیز به خاطر ارزشمند بودن این کار، از کت و شلوار خود مراقبت می نمایند.

4ـ مناسبتی بودن کت و شلوار مردانه

بسیاری از کت و شلوارهای مردانه، فقط در مناسبتهای خاصی پوشیده می شوند. برخی از انواع لباسها، مصرف زیادی دارند. به همین سبب زود به زود از بین می روند و با لباس جدید جایگزین می گردند.

کت و شلوار مردانه، ممکن است که به میزان کمی پوشیده شود. مثلاً برخی از کت و شلوارها فقط چند مرتبه در سال و در مناسبتهای خاصی پوشیده می شوند. مسلم است که می باید ا این کت و شلوارها مراقبت به عمل آید تا عمر مفیدی داشته باشند.

5ـ حفظ استیل کت و شلوار مردانه

می توان گفت که کت و شلوار مردانه، بیش از آنکه موجب پوشش باشد، نوعی رسمیت و یا استیل را به همراه دارد. عدم مراقبت از کت و شلوار مردانه، موجب به هم خوردن این استیل می گردد.

شاید دیده باشید که کت و شلواری با چند سال قدمت، خوش‌تیپ، با استیل و زیبا به نظر می آید. در عوض برخی کت و شلوارها فقط با چند بار پوشیدن، مندرس و کهنه به نظر می آیند.

البته نوع کت و شلوار، جنس و… در این مسأله مؤثر است. ولی گاهی حالت کت و شلوار هیچ ربطی به جنس و مرغوبیت آن ندارد، بلکه اشکال در عدم مراقبت از کت و شلوار مردانه می باشد.

نکات مهم در مراقیت از کت و شلوار مردانه

بعد از پرداختن به ضرورت مراقیت از کت و شلوار مردانه، نوبت به بیان نکات مهم در این مسأله می رسد.

آویزان کردن از چوب رختی

چوب رختی، نقش مهمی در حفظ و نگهداری انواع لباسها دارد. جهت مطالعه بیشتر مقاله  « نقش چوب لباسی در  نگهداری لباسها » را بخوانید.

مراقبت از کت و شلوار مردانه

روزی طولانی و گاهی خسته کننده داشته‌اید. بعد از رسیدن به منزل ……

1ـ کت و شلوار را درآورده و آن را در گوشه ای رها می کنید.

2ـ آن را به هر شکلی که شده روی جایی می اندازید.

3ـ آن را از نزدیکترین جای ممکن آویزان می نمایید.

4ـ آن را از چوب لباسی آویزان می کنید.

گزینه صحیح، مسلماً گزینه 4 است. برای مراقبت از کت و شلوار مردانه حتماً باید آن را از چوب لباسی آویزان کرد. البته برخی از افراد در موارد ضروری، چهارچوب در را نیز توصیه می کنند.

نکات مهم:

آویزان کردن کت و شلوار از بدریخت شدن آن جلوگیری می کند.

بهترین چوب لباسی برای کت و شلوار مردانه، چوب لباسی ضخیم است.

برس زدن به کت و شلوار مردانه

برس لباس

برس زدن کت و شلوار، موجب می شود تا شست و شوی کت و شلوار کمتر گردد. گاهی مواقع نیازی به شستن و خشک کردن نیست. خوب برس زدن این کار را انجام می دهد.

برخی کت و شلوارها به شست و شو حساس هستند. استفاده از برس به جای شست و شو در این کت و شلوارها مهمتر است.

انتخاب سایز متناسب

تنگ بودن و یا گشاد بودن کت و شلوار باعث ایجاد مشکل خواهد شد.

یک کت و شلوار تنگ راحت نبوده و باعث کشش نامطلوب در پارچه کت و شلوار خواهد گشت. علاوه بر راحت نبودن و قادر به حرکت نبودن در یک کت و شلوار تنگ، پوشیدن کت و شلوار تنگ، باعث می شود که کت و شلوار شما نامطلوب شده و قابل تعمیر نیز نباشد.

به همین ترتیب کت و شلوار بزرگ و گشاد نیز ظاهر شما را بد نشان خواهد داد.

نکته مهم ایت است که انتخاب اندازه متناسب کت و شلوار مردانه، علاوه بر راحتی و زیبایی، موجب مراقبت از آن نیز می گردد.

کت تک

استفاده گردشی از کت و شلوار مردانه

البته این کار در صورتی امکان پذیر است که شما چند دست کت و شلوار داشته باشید. البته معمولاً مردان کت و شلوارپوش، چند دست کت و شلوار دارند.

پوشیدن گردشی کت و شلوار در مواقعی که شما به طور مستمر از کت و شوار استفاده می کنید، باعث می شود که کت و شلوار شما تازه تر بماند.

عدم استفاده از جیب های داخلی کت و شلوار

هرچند برخی از مقالات در مورد استفاده از جیبهای داخلی بیان شده اند. اما به نظر می رسد که عدم استفاده صحیح تر باشد.

به هر حال اگر قصد استفاده از جیبهای داخلی را دارید، حداقل از شکل زیر پیروی نمایید.

مراقبت از کت و شلوار مردانه

آسترهای داخلی کت و شلوار بسیار حساس و شکننده می باشند. استفاده مکرر از جیب های داخلی باعث آسیب رساندن به آنها می گردد. حتی کوچکترین چیزها نیز باعث پاره شدن آنها می گردند.

این مطلب برای کت و شلوارهایی که بیشتر به خاطر استیل پوشیده می شوند، مهمتر است.

خرید چند شلوار برای کت و شلوار

درصورت داشتن پول زیاد می توانید از شلوار کت خود دو تا و یا بیشتر بخرید. شاید شما از آن استفاده نکنید ولی معمولاً شلوارها همیشه زودتر از کت ها خراب شده و از کار افتاده می شوند. که در اینصورت داشتن شلوار یدکی بهتر خواهد بود.

این شاید برای هر کت و شلواری ضروری نباشد، ولی معمولا کت و شلوارها دارای یک طرح، دوخت و پارچه و آستر مجزایی می باشند که همیشه لازم است که با شلوارهای خود ست باشند. اگر شلوار کت شما آسیب ببیند، اگر شما شلوار یدکی نداشته باشید، ضرر زیادی خواهید کرد چون کت شما غیرقابل استفاده خواهد شد.

پیدا کردن شلواری که دقیقاً شبیه شلوار مخصوص کت شما باشد، گاهی سخت و گاهری غیر ممکن است. هر چقدر کت شما قدیمی تر باشد، این کار سخت‌تر خواهد بود.

کت و شلوار مطهری

پوشاک ایلیا تولید کننده و پخش انواع کت و شلوار مردانه در سراسر کشور

جهت سفارش خرید عمده کت و شلوار مردانه، با مدیر فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

مدیر فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش