پیراهن مردانه در گنبد کاووس

یکی از شاخه‌های مورد علاقه فروشندگان پوشاک مردانه در گنبد کاووس، پیراهن مردانه است. پیراهنهای مردانه، انوع مختلفی دارند. بسیاری از فروشندگان پوشاک مردانه، تولید کننده نمی باشند. توصیه ما این است که جهت تأمین پیراهن‌های مورد نظر خود، از تولیدی پیراهن مردانه خرید نمایید.

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پیراهنهای مردانه‌ی باکیفیت می باشد. پوشاک ایلیا، پیراهنهای باکیفیت را با مناسبترین قیمت و به طور عمده در گنبد کاووس عرضه می نماید.

جهت سفارش خرید عمده پیراهن مردانه باکیفیت و قیمت مناسب در گنبد کاووس، با کارشناس فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

 پیراهن مردانه

فایده خرید از تولیدی

خرید از تولیدی سبب می گردد تا شما خریدی ارزان داشته باشید. اگر فروشنده پیراهن مردانه هستید، برای شما مهم است تا پیراهن را با قیمت پایین خرید کنید.

کاهش هزینه‌ی خرید، باعث می شود تا بتوانید اجناس خود را با قیمت مناسبی به دست مشتریان برسانید. به این شکل مشتریان خود را افزایش دهید. همپنین اگر پیراهن را برای شرکت یا سازمان خاصی نیاز دارید، رساندن پیراهن با کمترین قیمت، برای شما بسیار مهم است.

اما خرید ارزان بی کیفیت، فایده ای ندارد. این موضوع می تواند مشتریان شما را ناراضی نماید. خرید ارزان با کیفیت مطلوب، همراه با ضمانت پیراهن جعبه ای موجب خورسندی شما می گردد.

دو نکته در خرید عمده

بنابراین دو نکته مهم در خرید عمده وجود دارد؛ یکی کیفیت بالا؛ دیگری قیمت پایین. بدین ترتیب مناسبترین مکان، جایی است که این دو مهم را با هم داشته باشد.

از آنجایی که پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع پیراهن های مردانه‌ی زیبا می باشد، می تواند بهترین و باکیفیت ترین پیراهن های را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

پوشاک ایلیا بر این باور است که کیفت بالا و سود کم، مشتریان را زیاد کرده است. این موضوع در نهایت موجب سود بیشتر می گردد. به همین سبب است که خرید عمده از پوشاک ایلیا، یک بازی برد برد است. خریدی که در آن هم خریدار و هم فروشنده سود می کنند.

فروش عمده پیراهن جعبه‌ای

یکی از انواع پیراهن مردانه، پیراهن جعبه ای می باشد. پیراهن جعبه‌ای یکی از زیباترین، باکیفیت ترین و مورد علاقه ترین پیراهنهای مردانه محسوب می گردد.

تنوع جنس و دوخت و بسته بندی پیراهن جعبه ای، موجب تنوع قیمت این محصول می گردد. ولی افزایش قیمت غیرواقعی نیز وجود دارد. این افزایش به علت وجود واسطه های مختلف می باشد. از طرف دیگر طمع برخی فروشندگان و یا مارک بودن نیز بر افزایش غیرواقعی قیمت اثرگذار است.
پوشاک ایلیا، به عنوان تولید کننده پیراهن جعبه ای، جدیدترین پیراهن های جعبه ای را بدون واسطه و به طور عمده، در اختیار شما قرار می دهد. شما در هرجایی از کشور که هستید، اگر به دنبال خرید عمده پیراهن جعبه ای می باشید، می توانید بدون دردسر و بدون واسطه پیراهن جعبه ای مردانه را به طور عمده از پوشاک ایلیا خرید کنید.

قیمت پیراهن جعبه ای باکیفیت در خرید عمده

روش نگهداری پیراهن مردانه

رعایت نکات نگهداری پیراهن مردانه به شما کمک می‌کند که از پوشاک خود به خوبی مراقبت کنید. پیراهن های مردانه به دلیل داشتن دکمه، یقه ها و سرآستین های مستحکم تر و … به مراقبت و دقت بیشتری نسبت به تی شرت ها نیاز دارند.

چنانچه نکانت مربوط به نگهداری پیراهن مردانه را رعایت نکنید:

پیراهنهای خود را زودتر از دست می دهید. این کار از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

پیراهن دوست داشتی و یا هدیه خود را خراب می کنید.

پیراهن شما رنگ و جلای خود را از دست می دهد. در این حالت با وجود تازگی، کهنه به نظر می رسد.

آماده‌سازی پیراهن برای شستن

قبل از شستن پیراهن مردانه همه‌ی دکمه‌ها حتی دکمه های سر آستین را باز کنید. در صورت داشتن جیب از خالی بودن آن مطمئن شوید.

نگهداری پیراهن مردانه

کار دیگری که قبل از شستن، باید انجام داد، لکه‌گیری می باشد. برای هر لکه‌ای اعم از غذایی، جوهر یا عرق بر روی پیراهنهای مردانه قبل از شست وشوی اصلی آنها را لکه‌گیری کنید.
در این صورت روند شست وشوی راحت تری داشته و لباس شما تمیز تر شود.
برای این کار اجازه دهید پارچه شما ۲۰ دقیقه قبل از شست وشو در مایع شوینده خیس بخورد.

نگهداری پیراهن مردانه

روش صحیح شستن پیراهن مردانه:

یکی از نکات در شستن پیراهن مردانه، شستن با آب سرد است. اگر لکه‌های روی لباس از نوع روغنی هستند، آب گرم می تواند کمک کننده باشد. فقط مواظب باشید شست وشو با آب گرم را به طور مرتب انجام ندهید زیرا باعث آسیب دیدن رنگ لباس ها می شود.

نکته دیگر استفاده از دور ملایم ماشین لباسشویی است.

نگهداری پیراهن مردانه

روش صحیح خشک کردن پیراهن مردانه:

برای خشک کردن پیراهن مردانه:

  1. پیراهن مردانه را روی یک رخت آویز پلاستیکی آویزان کنید.
  2. دو دکمه ی بالای آن را ببندید تا پیراهن شکل و فرم خود را از دست ندهد.
  3. اگر می خواهید پیراهن شما سریع تر برای اتو زدن آماده شود، می‌توانید آن را به مدت ۶ تا ۸ دقیقه در وضعیت خشک کن ثابت ماشین لباسشویی قرار دهید.

نگهداری پیراهن مردانه

آموزش اتو کردن پیراهن مردانه

اتو کردن پیراهن مردانه کاری سخت نبوده ولی نیاز به آموزش دارد. یادگیری یک نکته ساده مثل تنظیم درجه می تواند سرعت کار را افزایش دهد.

وقتی نتیجه کار شما خوب باشد، خستگی را رفع می نماید.

اتو کردن پیراهن مردانه

در این نوشته اتو کردن پیراهن مردانه را گام به گام آموزش می دهیم.

گام اول در اتو کردن پیراهن مردانه

اولین مرحله این است که وسایل مورد نیاز را آماده نماییم.

بر روی قسمت داخلی یقه پیراهن‌ مردانه  یک آرم  وجود دارد که برروی یقه دوخته شده و تمامی اطلاعات نظیر جنس پارچه، درجه حرارت شست‌و‌شو و اتو کردن بر روی آن درج شده است. قبل از شروع اتو کردن این آرم را به دقت مطالعه کنید. بسیاری از پیراهن  مردانه  از جنس پنبه یا ترکیبی از پنبه و نخ تولید می‌شوند. چرا که این جنس پیراهن‌ در برابر حرارت بالا مقاوم هستند. اما پارچه‌های پیراهن پلی‌استر در مقابله با حرارت اصلاً مقاومت ندارند. اگر از جنس پارچه مطمئن نیستید، با درجه حرارت پایین پیراهن را اتو کنید.

  • فراموش نکنید که برای اتو کردن، پیراهن باید مرطوب باشد نه خیس. مرطوب بودن پیراهن موجب می‌شود که اتو را در حالت خشک استفاده کنید.
  • در بهترین حالت پیراهن هنوز رطوبت ناشی از شستشو را دارد اما اگر پیراهن خشک است، آن‌ها را با آب‌پاش کمی خیس کنید.
  • میز اتو را در نزدیکی یک پریز برق نزدیک به کمد لباس‌ها قرار دهید. چرا که باید همه لباس‌ها را بلافاصله بعد از اتو کردن آویزان کنید.
  • مطمئن شوید آب کافی در مخزن اتو وجود دارد و سپس آن را به پریز برق وصل کنید. اتو را روی کمترین درجه حرارت که نیاز دارید، تنظیم کنید.
  • پس از گذشت ۲ دقیقه اتو آماده است. اتو کردن را با سبک‌ترین لباس‌ها آغاز کنید. با اطمینان حاصل از رطوبت کافی لباس‌ها  اتو کشی را آغاز کنید.

اتو کردن پیراهن مردانه

گام دوم در اتو کردن پیراهن مردانه

همواره اتو کردن پیراهن مردانه را از یقه پیراهن شروع کنید. یقه بخش مهمی از لباس است، مخصوصاً اگر پیراهن همراه با کت و شلوار رسمی یا اسپرت پوشیده می‌شود. اگر میخواهید پیراهن خود را زیر پلیور یا ژاکت بپوشید، می‌توانید به اتو کردن یقه و سر‌آستین اکتفا کنید. به شرطی که ژاکت خود را از تن بیرون نیاورید.

از رطوبت پیراهن مطمئن شوید. از تای پایینی متصل به پیراهن شروع کنید. به آرامی با فشار دادن اتو از یک نقطه به نقطه دیگر این کار را ادامه دهید. سپس، یقه پیراهن را برگردانید و این روند را در خارج از یقه نیز تکرار کنید.

گام سوم در اتو کردن پیراهن مردانه

سرآستین‌ها توجه زیادی را به خود جلب میکنند. برای اتو کردن سرآستین‌ها، ابتدا باید دکمه را باز کنید و سپس به صورت کاملاً صاف روی سطح میز اتو قرار دهید. در ادامه از داخل سرآستین و سپس از سمت خارج اتو را روی آن بگذارید. با دقت اطراف دکمه‌ها را اتو کنید. به هیچ عنوان اتو را بر روی دکمه‌ها قرار ندهید (مگر اینکه پارچه‌ای روی آن‌ها موجود باشد).

 

اتو کردن پیراهن مردانه

گام چهارم در اتو کردن پیراهن مردانه

اتو را با دقت در اطراف دکمه‌ها حرکت دهید. بعد از آن با دقت بالای شانه را اتو کنید. اینکار را در طرف دیگر نیز تکرار کنید.

در صورتی که پیراهن شما جیب دارد، این قسمت را به سمت بالا و پایین اتو کنید. برای اتو کردن قسمت شانه با دقت و ارامش عمل کنید، چرا که این قسمت‌ به شدت چشمگیر است.

گام پنجم در اتو کردن پیراهن مردانه

پیراهن را به پشت روی میز اتو قرار دهید به شکلی که نصفی از پیراهن روی میز باشد. با آرامش شروع به اتو کردن پشت پیراهن کنید. پیراهن را بچرخانید و نیمه اتو نشده را اتو کنید.

گام ششم در اتو کردن پیراهن مردانه

اتو کردن آستین، ششمین مرحله است. روش‌های گوناگونی برای اتو کردن آستین وجود دارد. دشوارترین مرحله اتو کردن پیراهن، اتو کردن آستین است؛ چراکه دو لایه پارچه را باید هم‌زمان اتو کنید.

نخست آستین‌ها را به صورت کامل بر روی سطح میز صاف کرده و اتو کنید. در صورتی که میز اتوی شما قسمت اتو کردن آستین ندارد و آستین شما نیز خط اتو ندارد، می‌توانید یک حوله را رول کرده و درون آستین قرار دهید و اتو کردن را بدون مشکل ادامه دهید تا خط اتویی بر روی آستین شما تشکیل نشود.

اتو کردن پیراهن مردانه

گام هفتم در اتو کردن پیراهن مردانه

گام هفتم، اخرین گام می باشد. در این مرحله باید پیراهن را با دقت بررسی کنید. در صورتی که لازم است قسمت‌هایی را که باز هم چروک هستند و از چشم شما دور مانده‌اند را مجدداً اتو کنید. سپس پیراهن را روی چوب‌لباسی قرار دهید و درکمد آویزان کنید.

اتو کردن پیراهن مردانه

نکات مهم در اتو کردن پیراهن مردانه

  1. اگر نمی‌خواهید حرارت اتو بالا باشد اما نیاز به رطوبت هم دارید، از اسپری آب‌پاش به جای دکمه بخار خود اتو استفاده کنید.
  2. برای تولید بخار، اتو را در بالاترین درجه حرارت قرار ‌دهید. در صورتی که آن را بر روی درجه متوسط قرار دهید، آب به صورت قطره‌ای از اتو خارج می‌شود.
  3. برای تمیز کردن مخزن آب اتو، یک محلول ۱ به ۱ آب و سرکه سفید را درون مخزن اتو ریخته و بغد از گرم شدن اتو، آن را از برق بکشید و محلول را تخلیه کنید. یک ساعت بعد این کار را با آب تکرار کنید. در نهایت مخزن را با آب مقطر پرکنید.
  4. برای پرکردن مخزن اتو از آب مقطر استفاده کنید. اگر از آب شیر برای پر کردن مخزن اتو استفاده کنید، مواد معدنی موجود در آب، درون مخزن آتو، رسوب خواهد کرد. رسوبات خروج بخار را دچار مشکل خواهد کرد و یا لکه‌های سفید بر روی پیراهن ایجاد خواهد شد.
  5. همواره در پایان اتو کردن، مخزن اتو را از آب خالی کنید.
  6. به هیچ عنوان اتو را بر روی دکمه‌ها قرار ندهید. حتی در صورتی که پارچه بر روی دکمه وجود دارد، از دمای کم برای اتو کردن قسمت دارای دکمه استفاده کنید، زیرا این کار، در ظاهر پیراهن شما به شدت تأثیرگذار خواهد بود.
  7. به هیچ عنوان یک پیراهن کثیف را اتو نکنید. چرا که لکه‌ها را بر روی آن ماندگار خواهید کرد و دیگر نمیتوانید این لکه‌ها را از روی لباس خود پاک کنید.

دسترسی سریع و آسان به خرید عمده پیراهن مردانه در گنبد کاووس

مراکز مختلفی گنبد کاووس وجود دارند که می توانید از آنها پیراهن مردانه را دریافت نمایید. اما نکته‌ی بسیار مهم، میزان مبلغی است که می پردازید. افزایش جزئی در مبلغ پرداختی سبب می شود تا در خرید عمده، پول زیادی را از دست بدهید.

همچنین کیفیت بسیار مهم است. شما باید از کیفیت اجناس خریداری شده اطمینان داشته باشید. کیفیت پایین، مشتریان شما را بدبین می کند. این موضوع می تواند باعث شود تا آنها را از دست بدهید.

پوشاک ایلیا، پیراهنهایی را به شما می دهد که از نظر کیفیت تضمین شده هستند. همچنین قیمت مناسبی دارند. نکته دیگر این است که ارسال سفارش شما در کمترین زمان انجام می گیرد.

جهت دسترسی سریع، راحت و آسان به خرید عمده پیراهن مردانه با کارشناس فروش تماس  بگیرید.

 

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیر فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش