کت و شلوار دامادی

نمایندگی فروش سيستان و بلوچستان

آیا به دنبال نمایندگی فروش کت و شلوار دامادی در سيستان و بلوچستان هستید؟ پوشاک ایلیا، نماینده فروش انواع زیباترین کت و شلوار دامادی در سيستان و بلوچستان می باشد.

هرچند نام کت و شلوار دامادی این را به ذهن می رساند که دامادها بپوشند. اما این روزها، کت و شلوار دامادی یک مدل کت و شلوار است. این مدل دیگر مخصوص دامادها نمی باشد. خیلی از شیک پوشها نیز به دنبال کت و شلوار دامادی هستند.

تاریخچه کت و شلوار دامادی

بیشتر مرد جهان، پوشاک کهن و سنتی خود را کنار گذاشته‌اند. یکی از مهمترین بهانه‌ها برای این کار، دست و پاگیر بودن لباس کهن است. البته برخی از لباسهای کهن، زیبایی خاص خود را دارند و دست و پا گیر نیز نیستند.

یکی از لباسهای کهن ایرانی، یعنی کت و شلوار، نه تنها تا این روزگار باقی مانده بلکه تبدیل به پوشاکی جهانی شده است. این پوشش در بیش تر همایش های سیاسی، ورزشی، علمی و فرهنگی، پوشاک رسمی به شمار می آید.

ممکن است با خود بگویید که کت و شلوار یک پوشاک ایرانی نیست. این یک پوشش غربی است که به ایران وارد شده است. در این مورد مطلب زیر را بخوانید:

روت ترنویل کاکس یکی از پژوهش گران برجسته ی تاریخ پوشاک در جهان محسوب می گردد. او در کتاب خود با نام «تاریخ لباس» که به فارسی ترجمه شده، دو نوآوری ایرانیان در پوشاک را یادآور شده است. نخست این که ایرانیان باستان، زیر بالاپوش خود، پیراهن و شلوار زیر و جوراب می پوشیدند. دوم این که بالاپوش های بلند ایرانی جای خود را به کتی داد که روی شلوار پوشیده می شد. او متذکر می شود که بی گمان ایران خاستگاه کت و شلوار استاندارد امروز مردان است.

کت و شلوار دامادی

تاریخچه لباس داماد

لباس داماد نیز همانند لباس عروس ، دارای تاریخچه ای قدیمی است. البته پوشش کت و شلوار، یک پوشش رسمی است. این پوشش در سرتاسر جهان برای مراسم های مختلف استفاده می شود.

اگر به مراسم عروسی دقت کنیم، بیشتر مهمانان قسمت مردانه، پوشش کت و شلوار دارند. اما به راستی تاریخچه این پوشش چیست؟

در دوران قدیم، پوشش هر شخص ، نشان دهنده جایگاه طبقاتی او در جامعه بود. کم کم این موضوع جایگاه خود را از دست داد. در عوض کت و شلوار برای مراسمات مختلف، ایجاد شده است. برخی مخصوص مراسم رسمی، برخی مخصوص مهمانی و بالاخره برخی مخصوص دامادی هستند.

کت و شلوار دامادی

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار دامادی

می توان گفت، کت و شلوار یکی از سخت‌ترین پوششها، می باشد. وقتی این نکته با دامادی هم هماره گردد، کار را دشوارتر می نماید. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در این انتخاب به شما کمک می نمایند:

1ـ دقت در انتخاب سایز

یکی از بدترین انتخابها، انتخاب بدون توجه به سایز بدن می باشد. کت و شلوار دامادی نباید خیلی گشاد و یا زیاد تنگ باشد. در مورد انتخاب سایز در زمان دامادی، بیش از هر زمانی دقت نمایید.

اگر قد بلند و لاغر هستید در انتخاب کت و شلوار راحت هستید. هر مدل کت و شلواری به شما می آید. البته دقت کنید که کت و شلوار دقیقاً اندازه شما باشد.

آقایانی که بسیار لاغر هستند با کت های دولبه و 6 دکمه خوش تیپ تر می شوند. برای اینکه خیلی لاغر به نظر نرسید بهتر است از کت های استفاده کنید که اپل های بزرگتری دارند. این نکته باعث می شود لاغر بودن شما خیلی به چشم نیاید.

اما آنهایی که قد بلند داشته و درشت هیکل هستند. برای آقایانی با این فرم اندام کت های نسبتاً بلند و یقه آرشال مناسب اند. شما نباید کت هایی که اپل بزرگی دارند انتخاب کنید. همچنین می توانید شلوار و کت را پیلی دار انتخاب نمایید.

آنهایی که قد کوتاه داشته و ریز نقش هستند. برای اینکه کمی قدتان بلند تر به نظر بیاید باید کت هایی انتخاب کنید که دو لبه پایینی شان روی هم قرار نمی گیرد. اگر میخواهید که کمی درشت هیکل تر به نظر برسید باید یقه کت برگردان باشد.

2ـ رعایت قوانین پوشش دامادی

البته نمی توان گفت که قوانین خاصی وجود دارد. شما هر طور که دوست دارید بپوشید. اما اگر خودتان یا اطرافیان، قصد دارید تا جذابتر به نظر آیید به این قوانین توجه نمایید.

توجه به یقه کت

در چند سال اخیر یقه برگردان کت هایی که نازک تر هستند، بیشتر موردت وجه و استقبال قرار گرفته اند.  این نوع یقه کت سبک کلاسیکی دارند که می توانند برای روز عروسی شما مناسب باشند.

یقه‌های برگردان کت‌هایی که بسیار بزرگ و عریض هستند به شما ظاهر خوبی را نمی دهند. برعکس یقه های نازک استایل شما را زیباتر و رسمی‌تر می سازند.

توجه به مدل جیب

مدل های جیب در سال های اخیر تغییراتی داشته اند. جیب‌های راسته و مدل‌های رنگی تبدیل به یک مربع ساده از جنس خود پارچه شده اند.

بهترین گزینه برای لباس دامادی استفاده از مدل جیب هایی است که مقداری کج باشد. تنها  لبه دور‌دوزی شده آن را از کت شما متمایز کرده باشد. این نوع جیب بسیار کلاسیک جلوه می‌کند .

تناسب شانه‌های کت

بسیاری از افراد هنگام خرید کت و شلوار سعی می‌کنند کتی را انتخاب کنند که پهنای شانه‌هایش بیشتر باشد. در این کتها احساس راحتی می کنید. این انتخاب برای روز عروسی شما مناسب نیست. سعی کنید هم عرض و اندازه با شانه‌هایتان کت خود را انتخاب کنید. این موضوع موجب می شود تا استایلتان بی نقص جلوه کند.

توجه به رنگ کت و شلوار

مطابق با یک باور قدیمی، رنگ لباس عروس سفید و کت و شلوار داماد سیاه است. البته رنگ کت و شلوار دامادی لزوماً نباید مشکی باشد.

این روزها از رنگ‌هایی نظیر کرم، قهوه‌ای یا آبی و یا هر رنگ دیگری استفاده می شود. انتخاب رنگ حتی به فصل عروسی هم مرتبط است.

مدل دکمه کت

اکثر دامادها ترجیح می دهند تا از جلیقه هم استفاده کنند. در این صورت می توانید از کت های دو دکمه استفاده کنید. ولی اگر از جلیقه استفاده نکرده باشید و تنها یک پیراهن زیر کتتان پوشیده باشید، بهتر است از کت‌های تک دکمه استفاده کنید.

کت و شلوار دامادی

فروش عمده کت و شلوار دامادی در سيستان و بلوچستان

کت و شلوار دامادی از جمله کت و شلوارهای زیبا است که علاوه بر دامادها، طرفداران دیگری نیز دارد. به همین سبب این مدل بازار فروش خوبی دارد. بسیاری از فروشندگان پوشاک مردانه، به دنبال خرید عمده کت و شلوار دامادی هستند.

در سيستان و بلوچستان مراکز مختلفی جهت فروش عمده کت و شلوار دامادی وجود دارد. با توجه به قیمتهای بالای این نوع کت و شلوار، برای شما مهم است تا از جایی خرد کنید که:

اولاً کت و شلوار دامادی را با قیمت مناسب عرضه نماید.

دوماً کت و شلوار دامادی را را کیفیت مناسب عرضه کند.

سوماً کت و شلوار دامادی را زیبا عرضه نماید.

پوشاک ایلیا، جایی است که همه این موارد را دارد.

جهت خرید عمده کت و شلوار دامادی در سيستان و بلوچستان با مدیر فروش پوشاک ایلیا، تماس بگیرید.

مدیر فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش