کت و شلوار زرین

همکاری و ارسال عمده به استان خوزستان

بازار فروش کت و شلوار زرین در خوزستان ، بازار خوبی است. این مدل از کت و شلوار، طرفداران زیادی دارد. در نقاط مختلف کشور از جمله خوزستان بسیاری از کت و شلوار پوشان حرفه‌ای به دنبال آن هستند. به همین دلیل است که فروشندگان گت و شلوار به دنبال مرکزی مطمئن جهت خرید عمده کت و شلوار زرین در خوزستان می باشند.

کت و شلوار زرین،در یکی از انواع کت و شلوارهای شبه فاستونی است. این کت و شلوار از جمله کت و شلوارهای ارزان قیمت محسوب می گردد. کت و شلوار زرین نسبت به قیمت خود، کیفیت خوبی دارد.

پوشاک ایلیا تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه، از جمله کت و شلوار زرین با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد. پوشاک ایلیا  انواع کت و شلوار مردانه را به طور عمده به سراسر کشور از جمله خوزستان ارسال می دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دیدن نمونه، سفارش خرید عمده، با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.

آشنایی با پارچه‌ی کت و شلوار زرین

تفاوت اصلی کت و شلوار زرین با سایر کت و شلوارها، نوع پارچه است. در اصل نام زرین از نام پارچه زرین گرفته شده است. این کت و شلوار نیز می تواند مدلها و طرحهای مختلفی داشته باشد. شباهت این کت و شلوارها که آنها را تحت یک نام عمومی قرار داده، نوع پارچه به کار رفته در تولید انها می باشد.

پارچه زرین یکی از انواع پارچه‌ی شبه فاستونی می باشد. البته برخی نیز این پارچه را فاستونی می نامند.

پارچه فاستونی یعنی چه؟

اولین سؤالی که به ذهن می آید، این است که فاستونی به چه معنایی است؟

این نوع از پارچه ابتدا در شهر بوستون آمریکا تولید می شده است. این کلمه به صورت روسی در آمده و فاستونی شده است. این پارچه به نام فاستونی در ایران رواج پیدا کرده است.

و اما در اصطلاخ پارچه‌ی فاستونی، پارچه ای است که با الیاف طبیعی حیوانی مثل پشم، یا الیاف مصنوعی یا مخلوطی از هر دو به مرحله تکمیل می رسد. با این تعریف پارچه زرین نیز در گروه پارچه های فاستونی قرار می گیرد.

پارچه‌ی شبه فاستونی یعنی چه؟

برخی بر این عقیده هستند که پارچه فاستونی باید حتماً داراری پشم باشد. آنها بیان می کنند چون در ابتدا پارچه‌های فاستونی از پشم ساخته شده‌اند، داشتن پشم برای این پارچه‌ها ضروری است. به همین سبب به پارچه‌هایی فساتونی می گویند که در بافت آنها پشم نیز به کار رفته باشد.

با توجه به این تعریف، پارچه‌هایی که شبیه فاستونی هستند ولی در ساخت آنها پشم به کار نرفته است، شبه فاستونی نام گرفته‌اند.

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش روزافزون قیمت پشم و به تبع قیمت پارچه فاستونی، بعضی از تولیدکنندگان به تولید پارچه‌های شبه فاستونی رو آورده‌اند. این پارچه‌ها بیشتراز الیاف پلی‌استر و ویسکوز تشکیل می‌شوند. به همین سبب است که قیمت کمتری دارند.

فایده استفاده از پشم در پارچه فاستونی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که میزان مرغوبیت پارچه فاستونی را نشان می دهد، میزان پشم است. فاستونی خوب و درجه یک، درصد پشم به کار رفته در آن بیشتر است.

پشم از الیاف طبیعی به شمار می رود که از پشم گوسفندان با نژادهای گوناگون بدست می آید.

پشم از الیاف مقاوم به شمار رفته و از آنجا که هوا متراکم شده را در خود حفظ می کند باعث می شود بدن فرد پوشنده در برابر تغییرات دمای محیط اثر کمتری بپزیرد که این امر در حالت تعادل دمای بدن و میزان تعرق تاثیر خوبی دارد.

این نوع از الیاف علاوه بر ان که در بحث نساجی رنگ پذیری عالی دارد عایق صدا، مقاوم در برابر اشتعال و عبور دهنده امواج ماورا بنفش می باشد که هر کدام از این عوامل در راحتی و سلامتی فرد نقش به سزایی دارد.

پارچه‌ی کت و شلوار زرین

کت و شلوار زرین

 نام کت و شلوار زرین، از نام پارچه آن گرفته شده است. کت و شلوار زرین به کت و شلواری گفته می شود که با پارچه زرین آماده شده است. این کت و شلوار می تواند مدلها و طرحهای مختلفی داشته باشد.

زرین فاستون مشهورترین برند در کلاس پارچه های شبه فاستونی و ارزان قیمت به شمار می آید. این برند در مقایسه با رقبای خود از همه شناخته شده تر است. این پارچه در میان تولید کنندگان پوشاک طرفداران بسیاری دارد.

بسیاری از مدارس زرین فاستون را برای دوخت لباس فرم دانش آموزان خود انتخاب می کنند. البته از این پارچه برای دوخت کت و  شلوار هم استفاده می شود.

پارچه‌ی زرین یکی از پارچه‌های شبه فاستونی می باشد. پارچه های شبه فاستونی به پارچه هایی گفته می شود که فاقد الیاف پشم هستند. علت ارزان قیمت بودن این پارچه ها نیز همین است. تهیه الیاف پشم در مقایسه با پلی استر بسیار گران تمام می شود.

فایده استفاده از کت و شلوارهای زرین

کت و شلوار زرین

مهمترین فایده استفاده از این کت و شلوار، قیمت ارزان آن است. این کت و شلوار در مقایسه با نمونه های فاستونی، قیمت ارزانی دارد.

ارزان بودن، این کت و شلوار به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. اگر این کت و شلوار با دوخت عالی، تولید گردد، کت و شلواری بسیار باکیفیت است.

فایده‌ی دیگر این کت و شلوارها، کارکرد طولانی آنها است. به قول تولیدکنندگان پوشاک مردانه، شلاق‌خور خوبی دارند. به این معنی که این کت و شلوارها را می توان چندین سال بشویید و بپوشید. این کت و شلوارها آب نمی روند، تل نمی شوند، رنگ آنها نمی رود.

در کنار این خوبی‌ها باید مواظب آتش باشید. این کت و شلوارها در مقابل آتش، بخاری و… به سرعت از بین می روند.

کیفیت تولید کت و شلوارهای زرین در تولیدی پوشاک ایلیا

کت و شلوار زرین

تولید کت و شلوار، مراحل مختلفی دارد. انتخاب نوع پارچه، یکی از این مراحل می باشد. با توجه به اینکه پارچه‌ی زرین قیمت کمی دارد، گاهی در سایر مراحل آن نیز دقت زیادی به کار گرفته نمی شود. این موضوع موجب کاهش فوق‌العاده کیفیت این گروه از کت و شلوارها می گردد.

پوشاک ایلیا، در تولیدات خود نهایت دقت را دارد. به همین سبب است که کت و شلورهای زرین این پوشاک، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

علاوه بر پارچه، متریالهای دیگری نیز در تولید کت و شلوار به کار می روند از قبیل ، آستر، لایی، مویی و… این متریال می توانند از نوع مرغوب، کمتر مرغوب و نامرغوب تهیه گردند.

با توجه به اینکه مهمترنی خصوصیت کت و شلوارهای زرین، قیمت پایین آنها است، معمولاً از متریال مرغوب در تهیه آنها استفاده نمی شود. پوشاک ایلیا نیز این روند را در کار خود گرفته است. با این حال تز متریال نیمه مرغوب استفاده می نماید. این کار موجب می شود تا مرغوبیت کت و شلوار این پوشاک نسبت به سایرین بالاتر رود.

پوشاک ایلیا از متریال نامرغوب استفاده نمی کند. به همین دلیل ممکن است بتوانید، این کت و شلوار را با قیمت کمتری از پوشاک ایلیا، پیدا کنید. در این شرایط به کیفیت توجه نمایید. در کیفیت یکسان، کت و شلوار ایلیا، قیمتی بسیار پایین تر از سایرین دارد.

البته با سفارش شما، پوشاک ایلیا، اقدام به استفاده از مواد بسیار مرغوب در تولید این کت و شلوار می نماید. در این صورت، قیمت آن بالاتر می رود.

توجه نمایید که کیفیت متوسط و رو به پایین در تولید این کت و شلوارها تنها مربوط به متریال است. کیفیت دوخت در تمام محصولات پوشاک ایلیا بسیار بالا می باشد.

دسترسی آسان به کت و شلوار مردانه زرین در خوزستان

کت و شلوار زرین

جهت دسترسی آسان به بهترین کت و شلوار مردانه زرین در خوزستان با کارشناس فروش سایت، تماس بگیرید.

خرید عمده از پوشاک ایلیا یعنی:

خریدی باکیفیت

قیمت مناسب

ارسال سریع

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال نمونه، دیدن نمونه کارها، ثبت سفارش خرید عمده و… با کارشناس فروش تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش