کت و شلوار فاستونی باکیفیت

همکاری و ارسال عمده به کردستان

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار فاستونی، آماده ارسال عمده به سراسر کشور از جمله کردستان را دارد.

پوشاک ایلیا، بهترنی بازار خرید فروش کت و شلوار فاستونی باکیفیت در کردستان را فراهم کرده است. کت و شلوار فاستونی، یکی از انواع کت و شلوارهای مردانه است. این نوع از کت و شلوار مردانه، طرفداران زیادی در سراسر کشور از جمله کردستان دارد.

کت و شلوار فاستونی، انواع، رنگها، مدلها و جنسهای مختلفی دارد. از انجایی که امروزه کت و شلوار شبه فاستونی را هم در گروه فاستونی قرار می دهیم، این تنوع بیشتر از قبل هم شده است.

قابل توجه فروشندگان کت و شلوار کردستان ، جهت خرید کت و شلوار فاستونی باکیفیت در کردستان با پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه، آماده فروش عمده و ارسال عمده به سراسر کشور می باشد.

09139123735

آشنایی با پارچه فاستونی

از آنجایی که کت و شلوار فاستونی از پارچه فاستونی ساخته شده است، می خواهیم با این پارچه بیشتر آشنا شویم. پارچه فاستونی نوعی پارچه پشمی ساده یا نخی است که برای دوختن کت و شلوار، کت و دامن، مانتو و … به کار می‌رود.

برای این پارچه تعریف های مختلفی از اهل فن نقل شده اما به زبان ساده می توان گفت، پارچه ای ساده با الیاف طبیعی حیوانی مثل پشم، الیاف مصنوعی یا مخلوطی از هر دو است. مواد اولیه در تولید محصول انواع نخ فاستونی شامل پشم، مخلوط پشم و کرک و مخلوط پشم و پلی استر می‌باشد.

پارچه فاستونی

پیشینه پارچه فاستونی

قدمت صنعت فاستونی از آغاز تمدن بشری تاکنون است. تحقیقات باستان شناسان نشان می‌دهد از زمانی که بشر در روی زمین زیست را آغاز نمود، حیواناتی نظیر گوسفندان نیز وجود داشته است. بنابراین چنین به نظر می‌رسد که پشم جزء الیاف اولیه موجود برای ریسندگی و تبدیل آن به نخ و سپس پارچه می‌باشد.

پارچه معمولاً از نخ تهیه می‌شود، نخ نیز به نوبه خود از الیاف نساجی که به یکدیگر تابیده شده‌اند تهیه می‌گردد. بخشی از الیاف به کار رفته در پارچه‌‌های پشمی و فاستونی، پشم است. در نخ‌هایی که برای تهیه فاستونی به کار گرفته می‌شوند، علاوه بر اینکه از پشم ظریف استفاده می‌شود، رشته‌های پشم در هنگام تولید به صورت موازی نسبت به یکدیگر قرار گرفته می‌شوند. به واسطه‌ی این عمل نخ فاستونی دارای ظاهری صاف و منظم می‌باشد.

برای دستیابی به چنین ظاهری از الیاف پشم نوی شانه شده استفاده می‌شود که با عمل شانه‌زنی الیاف پشمی که دارای طول بلندی می‌باشند، صاف شده و الیاف کوتاه‌تر از دسته الیاف جدا می‌گردد.

پیشینه پارچه فاستونی (worsted fabric) چنین بیان کرده که این نوع پارچه ابتدا در شهر بوستون آمریکا تولید شد. بعدها در ایران با نام فاستونی شهرت یافت.

در پیشینه پارچه فاستونی در ایران بیان شده که از اولین پارچه‌هایی که در ایران به مرحله تولید رسید، پارچه فاستونی بود. کارخانه فاستونی بافی در شهر اصفهان گواه این مطلب است که این قطب نساجی از پیشگامان عرصه صنعت تولید پارچه بوده است.

پارچه فاستونی

انواع پارچه فاستونى

در ایران معمولاً عرض پارچه فاستونی ١۵٠ سانتی متر می‌باشد. این پارچه می‌تواند در وزن‌های مختلف و با طرح ساده یا طرح‌دار مثل چهارخانه و راه راه تهیه شود.

اختلاف وزن (تراکم بافت) و میزان پشم به کار رفته و نخ فاستونی از عوامل اصلی و تاثیرگذار در نرخ پارچه فاستونی می‌باشد.

پارچه فاستونی پارچه‌ای ساده است که در سه نوع تولید شده با الیاف طبیعی مثل پشم، الیاف مصنوعی مثل مواد پلی استر یا مخلوطی از هر دو به مرحله تولید می‌رسد.

الیاف پارچه‌های فاستونی نخی، از ترکیب پشم، کرک و یا مواد پلی استر تولید می‌گردد. پارچه‌هایی که درصد پشم بیش‌تری دارند، نرم و لطیف هستند و کمی سنگین‌تر از فاستونی‌های ویسکوز می‌باشند. به دلیل طبیعی بودن این الیاف، فاستونی پشمی چروک پذیری بیشتری دارد. این پارچه‌ها در مقایسه با فاستونی پلی استر قیمت بیشتری دارند.

فاستونی‌های پلی‌استر و ویسکوز الیاف پلاستیکی دارند و کمتر چروک می شوند. این پارچه‌ها در لباس حالتی خشک‌ با انعطاف‌پذیری پایین دارند. این پارچه ها، نسبت به فاستونیهای بالا دارای قیمت پایین‌تری هستند.

فاستونی‌های بسیار عالی از درصدهای متفاوت پشم و پلی استر تولید می‌گردند و هرگز به طور کامل پشم یا پلی‌استر نیستند. درصد این الیاف در پارچه تعیین کننده مشخصات ظاهری و قیمت آن است.

پشم در پارچه‌ی فاستونی

یکی از مهمترین فاکتور‌های یک پارچه فاستونی خوب و درجه یک، مقدار پشم به کار رفته در آن است. پشم گوسفند برای ساخت لباس و پوشاک زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پشم گوسفند الیاف حیوانی گوسفند است.

نزدیک به دویست نژاد گوسفند در جهان وجود دارد و همه آنها براساس نوع پشم دسته بندی می‌گردد. پشم از الیاف مقاوم به شمار رفته و از آنجا که هوای متراکم شده را در خود حفظ می‌کند باعث می‌شود بدن فرد در مقابل تغییرات دما مقاوم گردد.

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه، آماده فروش عمده و ارسال عمده به سراسر کشور می باشد.

09139123735

پشم رنگ پذیری عالی دارد. همچنین مقاوم در برابر اشتعال و عبور امواج ماورابنفش می‌باشد. هر کدام از این عوامل در کیفیت پارچه فاستونی تاثیر می‌گذارد.

پشم به کار رفته در پارچه‌های فاستونی از صفر تا صد می‌تواند متفاوت باشد. درصد های ۴۵ / ۵۵ – ٢۵ / ٧۵ – ٢٠ / ٨٠ – ١٠ / ٩٠ پرمصرف‌ترین نوع آن در بازار پارچه است. در بین این اعداد، عدد کوچک‌تر نشان دهنده درصد پشم است. برای مثال، فاستونی ۴۵ – ۵۵ دارای ۴۵ درصد پشم می‌باشد.

کت و شلوار فاستونی

چگونه پارچه فاستونی بخریم؟

پارچه های فاستونی بسیار متنوع هستند. تا چند سال قبل تنها پارچه‌هایی، فاستونی بودند که در بافت آن تنها پشم به کار رفته بود. هر چقدر درصد پشم به کار رفته در پارچه بالا می‌رفت، مرغوبیت و کیفیت پارچه بهتر بود. اگر مقدار نخی نیز در بافت آن به کار می‌رفت، پارچه ظریف‌تر و با لطافت می‌شد.

اما چند سالی است که شاهد تولید پارچه‌های شبه فاستونی یا فاستونی مصنوعی هستیم که پشم ندارند و از ویسکوز یا همان پنبه مصنوعی برای مرغوبیت آن استفاده می‌گردد. همین حد شناخت، می‌تواند برای خریدی صحیح کافی باشد و نیازی به نکات ویژه و تخصصی نیست.

هنگام خرید پارچه فاستونی، بسته به نیاز و مدل لباسی که قرار است دوخته شود و هزینه‌ای که می‌توان پرداخت کرد، نوع پارچه انتخاب می گردد.

کت و شلوار فاستونی

برندهای پارچه فاستونی

خوشبختانه کشورمان در بحث تولید پارچه‌های فاستونی روز به روز پیشرفت کرده و پارچه‌های فاستونی ایرانی در جهان زبان زد است. مطهری، مقدم، جامعه، عالیجناب، کوکما، ایران مرینوس، طوس، والا پوش، گلنثار یا عالیجناب، بروجرد، برک، پشم بافی آسیا، اردستان، تهران جامه، مه فاستون، اندیکو، زرین فاستون اصفهان، هامون، پشم بافی میهن، وطن فاستون، اخوان، شایسته، آیدین بافت، پاریزان، هاکوپیان و عتیق از جمله بهترین تولید کنندگان ایرانی در ضمینه پارچه فاستونی هستند.

این برندها، با تولید طرح و رنگ‌های متنوع پاسخ‌گوی هر نوع سلیقه‌ای می باشند. همچنین پارچه شبه فاستونی با درصد پشم صفر با الیاف پلی استری و الیاف مصنوعی تکمیل می‌گردد. کارخانه‌های زرین فاستون نجف اباد اصفهان، مه فاستون، کوکما، دنا، اندیکو و تهران جامه از جمله کارخانجات تولیدکننده پارچه شبه فاستونی هستند.

کاهش هزینه تولید در کت و شلوار فاستونی پوشاک ایلیا

برای روشن شدن این مطلب، مراحل تولید کت و شلوار مردانه را بررسی می نماییم. در هر مرحله می گوییم که تخصص چگونه موجب کاهش هزینه‌های تولید می گردد.

مراحل تولید عمده کت و شلوار فاستونی عبارت است از:

الف) مواد لازم جهت تولید کت و شلوار فاستونی

پیش از شروع کار دوخت و دوز، باید مواد لازم را آماده نمود. مواد مورد نیاز برای دوخت کت و شلوار عبارتند از پارچه و خرج کار مناسب.

اصلی ترین جزء در تولید عمده کت و شلوار مردانه، پارچه  می باشد. در تولید کت و شلوار فاستونی، از پارچه فاستونی یا شبه فاستونی، استفاده می شود. البته این پارچه نیز باتوجه به میزان پشم به کار رفته، انواع مختلفی دارد. این انواع مختلف موجب تغییراتی در قیمت می گردد.

علاوه بر پارچه باید به متریال یا خرج کار مناسب هم توجه کرد. شناخت این موارد و تهیه آنها به قیمت مناسب نیز از جمله کارهای تخصصی در زمینه تولید کت و شلوار مردانه می باشد. با توجه به نوع و میزان مرغوبیت پارچه فاستونی، خرج کار متناسب با مرغوبیت آن به کار برد.

متخصصین پوشاک ایلیا تبحر خاصی در شناخت و خرید پارچه و سایر متریال مورد نیاز کت و شلوار مردانه، دارند. این تخصص موجب می گردد تا این مرکز بتواند، کت و شلوار مردانه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

ب) الگوی مناسب برای تولید کت و شلوار فاستونی

یکی از مهمترین مسائل تولید پوشاک، الگو می باشد. الگو هم در زیبایی و کیفیت کت و شلوار مؤثر است و هم در قیمت تمام شده اثر دارد.

پوشاک ایلیا، با متخصصین حود، بهترین الگوهای کت و شلوار را آماده نموده است. این الگوها می تواند میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. همچنین میزان مصرف پارچه را کم کرده و از قیمت تمام شده بکاهد.

ب) الگوی مناسب برای تولید عمده کت و شلوار مردانهب) الگوی مناسب برای تولید عمده کت و شلوار مردانه

ج) برش پارچه در تولید کت و شلوار فاستونی

برش لباس یک کار تخصصی در تولیدی های پوشاک است. روش کار به این صورت می باشد که طاقه پارچه روی میز کار پهن می شود و لایه های پارچه روی هم قرار می گیرند. سپس الگوی مورد نظر روی پارچه ها قرار می گیرد.

با استفاده از قیچی های مخصوص، کار برش طبق الگو انجام میشود. برش با قیچی صنعتی و یا برش لیزی در اکثر تولیدی ها استفاده می شود. مهم ترین قسمت برش، مربوط به استفاده صحیح از الگو روی پارچه است. در واقع برشکار ماهر می تواند با کمترین پرتی و کمترین هدر دادن پارچه، کار برش را انجام بدهد. استفاده حداکثری از پارچه، برای تولیدی های پوشاک بسیار مهم بوده و موجب می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه، آماده فروش عمده و ارسال عمده به سراسر کشور می باشد.

09139123735

برش نیز مرحله‌ای است که تفاوتی در نوع کت و شلوار ندارد. برش مناسب در دوخت هر کت و شلواری، موجب دوخت مناسب و صرفه‌جویی در هزینه می گردد.

کارشناسان پوشاک ایلیا، با تخصص زیاد در برش پارچه، می توانند قیمت تمام شده کت و شلوار را کمتر کنند. برش مناسب، کیفیت پوشاک را هم بالا می برد.

ج) برش پارچه در تولید عمده کت و شلوار مردانه

د) دوخت  کت و شلوار فاستونی

در این مرحله، قسمت های برش خورده به هم دوخته شده و کت و شلوار آماده می گردد.

کیفیت دوخت، از موارد مهمی است که موجب بالا رفتن کیفیت لباس می گردد. کارشناسان پوشاک ایلیا، با دقت در کیفیت دوخت، موجب تولید بهترین کت و شلوارها می شوند.

هـ) اتوکاری در تولید کت و شلوار فاستونی

بعد از تمام شدن کار دوخت کت و شلوار مرحله مهم دیگری وجود دارد.  اکنون باید لباس های آماده بررسی شوند تا جایی ندوخته باقی نمانده و یا ایرادی در لباس وجود نداشته باشد.

اکنون لباس برای اتوکشی آماده می گردد. در این مرحله چروک های کت و شلوار صاف می شود. درزها و همه خطوط دوخت هم باید به طور کامل اتوکشی شده تا لباس تن خور مناسبی داشته باشد. در تولیدی های لباس از چندین نوع اتو برای این کار استفاده می شود. اتوی پرسی، اتوی بخار، اتو روی مانکن نمونه هایی از اتوکشی در تولیدی ها هستند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شود.

متخصصین تولید پوشاک ایلیا، با انجام بهترین اتوکاری، تن خور کت و شلوارها را مناسب می نمایند.

هـ) اتوکاری در تولید عمده کت و شلوار مردانههـ) اتوکاری در تولید عمده کت و شلوار مردانه

یافتن مناسبترین مرکز خرید کت و شلوار فاستونی باکیفیت در کردستان

در سراسر کشور از جمله کردستان مراکز محتلفی جهت خرید عمده کت و شلوار فاستونی وجود دارند. اما شما به دنبال بهترین مرکز هستید. چراکه کیفیت برای شما مهم است. شما دوست ندارید که اجناس بی کیفیت را به مشتریان خود بفروشید.

از طرفی پرداخت مبلغی اضافه، در خرید عمده، موجب مبلغی هنگفت می گردد. به همین سبب است که باید از مرکزی خرید کنید که قیمت مناسب داشته باشد. ارتباط مستقیم با تولیدی، باعث کاهش هزینه خرید شما می گردد.

با توجه به مطالب بیان شده به نطر می رسد که پوشاک ایلیا، یکی از مناسبترین مراکز خرید کت و شلوار فاستونی باکیفیت در کردستان می باشد.

دسترسی آسان به مرکز خرید کت و شلوار فاستونی باکیفیت در کردستان

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع کت و شلوار فاستونی، آماده ارسال عمده به سراسر کشور از جمله کردستان می باشد.

فروشندگان پوشاک مردانه، جهت خرید عمده انواع کت و شلوار از جمله کت و شلوار فاستونی با کارشناس فروش تماس بگیرند.

اگر برای اداره یا شرکت خود قصد سفارش تولید کت و  شلوار فاستونی را دارید، با کارشناس فروش تماس بگیرید.

خرید عمده از پوشاک ایلیا، یعنی خریدی

با کیفیت بالا

قیمت مناسب

آماده سازی سریع

ارسال در اسرع وقت

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال نمونه، سفارش تولید، سفارش خرید عمده، با کارشناس فروش پوشاک ایلیا تماس بگیرید.

کارشناس فروش: جواد یزدانی

شماره تماس: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش جواد یزدانی :09139123735

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

مدیریت فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش