تیشرت و پیراهن مشکی

مرکز فروش آنلاین و عمده در ایزدخواست

ماه محرم از راه می رسد و عده ای به دنبال عمده فروش تیشرت پیراهن مشکی در ایزدخواست می باشند. هرچند بیماری کرونا، شرایط عزاداری امسال را متفاوت کرده است ولی حال و هوای محرم وجود دارد. بسیاری از هیأتها و فروشندگان پوشاک، به دنبال تی شرت و پیراهن مشکی هستند.

پوشاک ایلیا، اقدام به فروش تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست به طور عمده نموده است. شما می توانید سفارش خرید عمده تی شرت و پیراهن مشکی را بدهید. پوشاک ایلیا در اسرع وقت، بار شما را ارسال و به دست شما خواهد رساند.

تولید کننده پیراهن مشکی

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

پوشاک ایلیا، تولید کننده انواع پیراهن مشکی، و آماده ارسال عمده پیراهن مشکی به سراسر کشور از چمله استان یزد می باشد.

بدیهی است که فروشندگان پوشاک، قصد خرید از تولیدی را دارند. خرید از تولیدی سبب می شود تا با کیفیت خوب و قیمت مناسب خرید انجام گیرد.

پیراهن مشکی

مزیت خرید عمده پیراهن مشکی از پوشاک ایلیا

خرید عمده از پوشاک ایلیا، یعنی خریدی باکیفیت:

خرید با کیفیت از جمله گزینه‌هایی است که فروشندگان پوشاک به دنبال آن هستند. کیفیت موجب افزایش مشتریان می گردد. با کیفیت بالا می توانید مشتریان خود را نگه دارید.

خرید عمده از پوشاک ایلیا، یعنی خریدی ارزان:

پرداخت هزینه مناسب یکی از گزینه‌های مهم است. مخصوصاً در خرید عمده که پرداخت هزینه زیاد حتی به مقدار کم، موجب افزایش زیادی در کل می گردد.

خرید عمده از پوشاک ایلیا، یعنی ارسال سریع:

گاهی در خرید عمده، ارسال با تأخیر انجام می گیرد. این موضوع موجب می شود تا زمان از دست برود.

جهت خریدی عمده با خصوصیات گفته شده در استان یزد کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.

پیراهن مشکی

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

انواع پیراهن جعبه ای، تی شرت، پیراهن باز و اسپرت مشکی مخصوص محرم

از آنجایی که افراد با سلیقه‌های مختلف در ماه محرم مشکی پوش می شوند، انواع پیراهن مشکی خریدار دارد.

پوشاک ایلیا، انواع پیراهن جعبه ای، ساندویچی، باز، اسپرت، پارچه ای، تی شرت و… را با قیمت مناتسب و به طور عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

دفتر مرکزی و کارگاه تولیدی پوشاک ایلیا در اصفهان می باشد. پوشاک ایلیا، اراسل عمده به سراسر کشور دارد.

چرا در محرم پیراهن مشکی بر تن می کنیم؟

نظرات متفاوتی در مورد پوشیدن پیراهن مشکی در محرم بیان شده است. اما به راستی چرا پیراهن مشکی بپوشیم؟ آیا پوشیدن پیراهن مشکی، فضیلتی دارد؟

موضوع پوشيدن لباس هاي سياه که در ماه هاي محرم و صفر، حال و هواي خاصي به خود مي گيرد، همواره مطرح بوده و هميشه از دو زاويه با آن برخورد شده است.

 

پیراهن مشکی

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

دیدگاه اول: پوشیدن لباس سیاه با عشق

ديدگاه اول، نظر کساني است که با عشق و علاقه وصف ناپذيري در ايام محرم سوگواري اهل بيت(ع) خصوصاً در دو ماه محرم و صفر، لباس سياه به تن می کنند. بيرق هاي مشکي بر سر در منازل خود نصب مي کنند. معتقدند که اين لباس اظهار حزن و همدردي با عترت پيامبر(ص) است.

دیدگاه دوم: پوشیدن لباس سیاه مفهوم چندانی ندارد

ديدگاه دوم، نظر کساني است که مي گويند پوشيدن لباس سياه، مفهوم چنداني ندارد و بي خاصيت است و به نوعي تحت تأثير القائات و تفکرات روشنفکرمآبانه قرار گرفته و با ژست هاي به اصطلاح علمي و امروزي، به ديدگاه اول حمله مي کنند و آنان را به دور از قافله تمدن معرفي مي کنند. متأسفانه عده اي نيز به خاطر عدم آگاهي از حقيقت امر، دچار تحير شده و در بلاتکليفي اند، که واقعيت کدام است؟

بررسی از نظر فقهی

نخست؛ از نظر فقهي، آنچه از روايات استفاده مي شود، مکروه بودن پوشيدن لباس سياه در نماز و غيرنماز است و از حد کراهت تجاوز ننموده است.
نکته اي که قابل توجه مي باشد اينکه عده اي از فقها قائلند که پوشيدن لباس سياه در عزاداري امام حسين(ع) از اين حکم کراهت مستثني است. پوشيدن آن در عزاداري امام حسين(ع) کراهت ندارد. علت را اين گونه بيان کرده اند که پوشيدن لباس سياه در ايام وفات ائمه(ع)خصوصاً در ايام محرم و صفر، در حقيقت اظهار مودت و محبت به ساحت مقدس اهل بيت(ع) است.

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

بررسی تاریخی

از نظر تاريخ، چنانکه مورخان نوشته اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنان خاندان رسول الله(ص) اولين کساني بودند که تا يک سال لباس سياه به تن داشتند. انها چنان مشغول عزاداري بودند که امام سجاد(ع) براي آنها غذا فراهم مي ساختند. در طول تاريخ نيز پوشيدن لباس سياه در عزاداري اهل بيت(ع) به صورت يک سنت ارزشمندي در بين شيعيان و محبان رايج بوده است.
بعضي از فقهاي بزرگ مقيد بودند در ايام سوگواري امام حسين(ع) جامه سياه مي پوشيدند. به آن تبرک مي جستند و با جديت از آن نگهداري و مراقبت مي کردند. وصيت مي نمودند بعد از رحلتشان به عنوان تبرک با آنها دفن شود.

پیراهن مشکی

چرا لباس و پوشش سياه؟

رنگ سياه، از جهات گوناگون، آثار و خواص مختلف دارد. به اعتبار هر يک از اين خواص، در مورد يا مواردي خاص، به کار مي رود . رنگ سياه از جهتي رنگ پوشش است; يعني سبب استتار و اختفا مي گردد. براي چنين هدفي به کار گرفته مي شود.
از جهت ديگر، رنگ هيبت و تشخص است . به همين سبب، لباس رسمي شخصيت ها سياه يا سرمه اي سير است. در نقل هاي تاريخي موارد فراوان مي توان يافت که براي نشان دادن هيبت و تشخص فرد، گروه، حکومت يا مسأله اي از اين رنگ استفاده شده است.
يکي ديگر از خواص و آثار رنگ سياه، آن است که اين رنگ به صورت طبيعي، رنگي حزن آور و دلگير و مناسب عزا و ماتم است.
سياه پوشي به دليل رمز و رازي که در اين رنگ نهفته است، رسمي طبيعي و سنتي منطقي براي نشان دادن حزن و اندوه بوده، ملل و اقوام گوناگون در ايام عزا از آن بهره جسته اند.

پیراهن مشکی

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

سابقه سياه پوشي

شواهد فراواني در متون کهن ايراني وجود دارد که سياهپوشي را نشان ماتم و اندوه قلمداد کرده است. شاهنامه فردوسي که بيانگر فرهنگ و تمدن کهن ايران است، از مواردي که جامه سياه را نمود عزا و غم تلقي کرده، آکنده مي نمايد.
وقتي رستم به ست برادرش، شغاد، ناجوانمردانه کشته شد، با اين بيت روبرو مي شويم:
به يک سال در سيستان سوگ بود          همه جامه هاشان سياه و کبود
در عصر ساسانيان، هنگامي که بهرام گور در گذشت، ولي عهدش يزدگرد سياه پوشيد:
چهل روز سوگ پدر داشت راه                 بپوشيد لشگر کبود و سياه
وقتي فريدون در گذشت نيز بازماندگان و سپاهش جامه سياه پوشيدند:
منوچهر يک هفته با درد بود                   دو چشمش پر از آب و رخ زرد بود
سپاهش همه کرده جامه سياه              توان گشته شاه و غريوان سپاه
اين سياهپوشي تا اکنون در ايران رايج است.
در کتب تاريخي گزارش شده است که عرب، در مواقع مصيبت، جامه خويش به رنگ سياه مي کرد. در عصر پيامبر (ص) پس از پايان جنگ بدر که 70 تن از مشرکان و قريش به دست مسلمانان بر خاک هلاکت افتادند، زن هاي مکه در سوگ کشتگان خويش جامه سياه پوشيدند.
در کل شواهد تاريخي و ادبي نشان مي دهد، رنگ سياه از دير باز در ميان بسياري از ملل و اقوام نشان عزا و اندوه بوده است. اين امر به ايران يا دوران اسلام اختصاص ندارد و اعراب پيش از اسلام، ايرانيان و يونانيان باستان در عزا جامه سياه يا کبود مي پوشيدند.

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

آيا پوشيدن لباس سياه در عزاي اهل بيت(ع) مکروه است؟

آيت الله بهجت مي فرمايند: پوشيدن پيراهن مشکي مانعي ندارد بلکه مطلوب است.
و آيت الله فاضل لنکراني، در مورد نماز خواندن با لباس مشکي تأکيد کرده است: چون لباس سياه علامت عزاداري سيدالشهداء(ع) است و عزاداري آن حضرت کمال رحجان دارد لذا نماز خواندن با آن مکروه نمي باشد.
و آيت الله نوري همداني اعتقاد دارد: پوشيدن لباس مشکي در عزاي ائمه(ع) رحجان دادر و کار خوبي است.
آيت الله خامنه اي هم معتقدند: پوشيدن پيراهن مشکي براي ابراز حزن بر مصيبتي که بر سيدالشهداء و اهل بيت(ع) وارد شده مطلوب مي باشد.
و آيت الله مکارم شيرازي مي فرمايند: پوشيدن لباس هاي سياه به عنوان عزاداري که موجب تعظيم شعائر دين است اشکالي ندارد.

پیراهن مشکی

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

بررسی روایاتی از قول يا عمل معصوم

1- اصبغ بن نباته گويد: بعد از شهادت مولاي متقيان اميرالمؤمنان(ع) وارد مسجد كوفه شدم، ديدم كه حضرت حسن و حسين(ع) جامه سياه به تن كرده بودند.
2- بعد از شهادت اميرالمؤمنين علي(ع)، عبدالله بن عباس به سوي مردم بيرون آمد و گفت: اميرالمؤمنين از ميان ما رفت و براي خود جانشيني گذاشت كه اگر دوست داريد به سوي شما بيرون آيد، وگرنه كسي را بر كسي (اجباري) نيست. مردم به گريه افتادند و گفتند: بيرون آيد، پس امام حسن(ع) در حالي كه جامه هاي سياه پوشيده بود به سوي مردم بيرون آمد و براي آنان خطبه خواند.

فلسفه سياه پوشي عباسيان

عباسيان که در طول قيام داعيه خونخواهي شهداي اهل بيت(ع) داشته اند. وقتي به قدرت رسيدند، دولت خود را دولت آل محمد (ص) و ادامه خلافت علي بن ابي طالب(ع) خواندند، لباس سياه را براي نشان دادن تداوم ماتم و اندوه شان در فقدان عزت پيامبر و مصائب اهل بيت(ع) انتخاب کردند.

براساس منابع تاريخي، پس از قتل فجيع زيد و يحيي، آتش خشم مردم عليه رژيم اموي زبانه کشيد و در خراسان بزرگ آن روز، شهري باقي نماند که مردمش، لباس سياه نپوشيده باشند. قيام ابومسلم و ظهور سياه جامگان عباسي نيز دقيقا در همين دوره حساس تاريخي صورت گرفت.

بني عباس که در بحبوحه قيام زيد و يحيي خود و پيروان خويش را از معرکه و جنگ بابني اميه و خطرات ناشي از آن برکنار داشته بودند، اوضاع و شرايط را جهت بهره برداري مناسب ديدند. به بهانه خونخواهي شهداي مظلوم کربلا و زيد و يحيي، پرچم سياه و سياهپوشي را ابزار اعلام عزاي شهداي اهل بيت(ع) ساختند. با اين ترفند دوستداران اهل بيت(ع) را پيرامون خود گرد آوردند. براي آن که اين تبليغ ظاهري را در اذهان مردم زنده نگه دارند، پس از به قدرت رسيدن، سياهي پرچم و لباس را شعار هميشگي خويش ساختند.

به دليل همين فريبندگي ظاهري بود که امام صادق(ع) و ديگر ائمه(ع) به رنگ و لباس سياه خرده مي گرفتند. يعني مخالفت امام در اين موارد، به سياهپوشي رسمي و خاصي که از سوي بني عباس تحميل شده و نماد بستگي و اطاعت از حکومت ستمگران به شمار مي آمد، ناظر است نه سياهپوشي در عزا و ماتم; به ويژه مصائب اهل بيت(ع).

پیراهن مشکی

تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

نمایندگی فروش عمده تیشرت و پیراهن مشکی در ایزدخواست

پوشاک ایلیا یکی از بزرگترین نمایندگی های پخش عمده تیشرت و پیراهن مشکی مخصوص محرم در سراسر کشور از جمله می باشد.

فروشندگان پوشاک در ایزدخواست در ماه محرم به دنبال مرکزی مناسب برای خرید عمده پیراهن مشکی هستند. پوشاک ایلیا، مرکزی مناسب برای این خرید می باشد.

فروش عمده و آنلاین: 09139123735

آشنایی با تولیدی پوشاک ایلیا

پوشاک ایلیا، تولیدکننده انواع پوشاک مردانه می باشد. این مجموعه قصد دارد تا باکیفیت‌ترین پوشاک را با ارزانترین قیمت به فروش برساند.

در راستای این هدف:

1ـ کسب مهارت کافی در خرید پارچه و متریال مناسب: خریدی تخصصی سبب می گردد تا هم باکیفیت خریداری نماییم و هم قیمت بالایی نپردازیم.

2ـ کسب مهارت کافی در طراحی الگو: موجب می گردد تا پوشاکی زیبا و باکیفیت آماده گردد. الگوی مناسب غیر از زیبایی موجب احساس راحتی شده و همچنین سبب حفظ کیفیت پوشاک می گردد.

3ـ کسب مهارت کافی در مراحل تولید: برش مناسب، دوخت مناسب، اتوکاری صحیح و سایر مراحل، نیاز به تخصص کافی دارد. تخصص موجب می گردد تا از یک طرف کیفیت بالا ایجاد گردد و از طرف دیگر هزینه ها، کاهش یابد.

جهت خرید انواع پوشاک مردانه: کت و شلوار، انواع شلوارهای لی، کتان، جین و پارچه ای، پیراهن مردانه، لباس منزل، کاپشن و سایر لباسهای فصل و…

جهت دیدن نمونه ها و کسب اطلاعات بیشتر

با کارشناس فروش تماس بگیرید: 09139123735

سفارش تولید پوشاک مردانه

یکی از زمینه های فعالیت پوشاک ایلیا، عقد قرارداد جهت تولید پوشاک مردانه می باشد.

بسیاری از شرکتها، ادارات، نهادها و سازمانهای خصوصی و دولتی، برای نیروهای خود، لباس سفارش می دهند. پوشاک ایلیا، آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، آماده نماید.

این مجموعه، پیش از این با اداراتی مانند، شرکت برق، اداره آب، اداره پست، سازمان صدا و سیما و چندین شرکت دولتی و خصوصی کار کرده است. این موضوع سبب شده تا در کنار تخصص لازم، تجربه کافی را کسب نموده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از چگونگی کار و… با کارشناس سایت تماس بگیرید.

شماره تماس: 09139123735

فروش عمده در سراسر کشور

پوشاک ایلیا، فروش عمده‌ی آنلاین و تلفنی را در سراسر کشور شروع کرده است.

اگر نیاز به خریدی عمده، باکیفیت، ارزان دارید با ما تماس بگیرید.

از پوشاک ایلیا بیشتر بدانیم:

درباره ما

با پوشاک ایلیا در تماس باشید:

تماس با ما

در هر جایی از ایران که هستید، با یک تلفن سفارش دهید.

مدیر فروش: جواد یزدانی 09139123735

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonکارشناس فروش